今日起身都12點幾啦我沒有返到教會敬拜
對唔住呀主耶穌...
今日都係起左身玩左陣msn之後就繼續睇我既十分愛
當中套戲覺得有幾part我覺得講得幾好架
同覺得幾正架.....其中有句咁樣講架
我知道愛不需要解釋
我唔想再失去你
我只知道我應該信我愛既人
你可唔可以再俾一次機會我
我地重頭黎過呀
如果真愛能夠到永遠的話我一定會好好珍惜
呢幾年我真係覺得自己好失敗
唔識得珍惜自己既野到左現在真係太後悔啦
其實愛可以好簡單又可以好復雜係睇你點睇呢件事
而每個人有唔同既愛情
我現在只係想一個人靜下究竟我需要d咩野呀
有好多野我真係唔知呀,好矛盾呀!
不要怪戀愛中的自己全無理智,沒有一個熱戀中的人是清醒的
愛情的偉大在於無條件付出和不計後果的犧牲
今晚6點15左右出左門口搭車出去土瓜灣食飯同未婚夫
好開心架同埋未婚夫同佢朋友三個人一齊食飯
食到好飽呀叫左個三人餐都幾好未呀
下次再同你地食過食完就搭車返屋企lu
因為好累聽日又要早起身
所以好早返到屋企打埋日記同玩陣msn就訓lu
唔係聽日就會唔知醒架啦~
分手後應該擺脫 卻自覺天真
曾傷我最深的人 捉緊我心
應該漠不關心 然而還著緊
消失枕邊人 很想跟你熱吻
#愛你要比沉淪深海 更難耐
你沒有心給我未來 求你莫再 令我憎你還愛#
*早知不應試愛 便算哀 現在問問誰珍惜不再
活該 當得到所愛 背著我犯錯 竟不散不愛
心 未放開 原來逃避感覺越怕越存在
愛滿分竟是換來 痛亦滿分可否錯一次以後
一直愛(痛亦滿分不想再一次意外)*
這考驗不高深 是靠著你真心
來傷我更深的人 多麼次等
應該漠不關心 然而還著緊
消失枕邊人 很想跟你熱吻 |