沒有你的日子都有差不多18日啦
呢18日我都覺得自己唔知做緊咩
星期三個日最後一日返學呢日我都帶著依依不捨既心情返去
因為呢日最後一日考電腦..我真係唔夠時間做呀
我覺得好失敗呀做唔曬份卷咁就冇左30分啦...><
我唸都合格既..都會有得claim呢份既錢既
今日9點35分左右起身..起左身平時都係要返學就會沖涼
沖完涼就msn之後食飯
食完就返學而今日起左身就望左得得地兩眼
之後傾左一陣計我就沖涼
得得地就出左去取衣服我就囉衫
之後就同佢一齊出門口得得地返工我就返屋企
差不多返到屋企既時候架小巴有個police唔知係唔係呢排冇錢開飯=.="
係到查車睇下邊個冇帶安全戴就罰錢
好彩我呢d人一直戴住..個police仲話我咁奉公守法...
之後d人仲係唔知死字點寫..
都係唔戴之後個police全部要取身分證罰錢
好彩我唔駛..咁都整到我遲左番屋企..
12點幾個時問美莉係邊因為佢今日最後一日考試
點知好早就係旺角...之後就過左去旺角同佢媽咪同佢auntie飲茶
之後我就好累..約左個個人都冇打電話俾我咁我未打電話俾佢
點知都係冇人聽..之後我好累就返左屋企訓...
一訓訓到六點幾左右就收到我男朋友(即係我妹妹)電話
咁我未叫佢陪我睇醫生之後我地就去左九龍城個邊食野
去左仙跡岩食野..食完野行左一陣就番屋企lu
|