"
歡迎光臨

有時間記得留cm

記得再來丫~

■∼**如果我愛上你是錯的※我寧願一世都錯**∼■
.... ╭☆σ﹏逃避不一定◆◆"躲得過+° 。★
.. ╰---╯....... →>*<面對不一定°||||× []/\/... .. ||||× 最難過-_*°=≡☆°
2007 年 6 月 21 日  星期四   晴天


其實我唸 分類: 未分類

沒有你的日子都有差不多18日啦
呢18日我都覺得自己唔知做緊咩
星期三個日最後一日返學呢日我都帶著依依不捨既心情返去
因為呢日最後一日考電腦..我真係唔夠時間做呀
我覺得好失敗呀做唔曬份卷咁就冇左30分啦...><
我唸都合格既..都會有得claim呢份既錢既
今日9點35分左右起身..起左身平時都係要返學就會沖涼
沖完涼就msn之後食飯
食完就返學而今日起左身就望左得得地兩眼
之後傾左一陣計我就沖涼
得得地就出左去取衣服我就囉衫
之後就同佢一齊出門口得得地返工我就返屋企
差不多返到屋企既時候架小巴有個police唔知係唔係呢排冇錢開飯=.="
係到查車睇下邊個冇帶安全戴就罰錢
好彩我呢d人一直戴住..個police仲話我咁奉公守法...
之後d人仲係唔知死字點寫..
都係唔戴之後個police全部要取身分證罰錢
好彩我唔駛..咁都整到我遲左番屋企..
12點幾個時問美莉係邊因為佢今日最後一日考試
點知好早就係旺角...之後就過左去旺角同佢媽咪同佢auntie飲茶
之後我就好累..約左個個人都冇打電話俾我咁我未打電話俾佢
點知都係冇人聽..之後我好累就返左屋企訓...
一訓訓到六點幾左右就收到我男朋友(即係我妹妹)電話
咁我未叫佢陪我睇醫生之後我地就去左九龍城個邊食野
去左仙跡岩食野..食完野行左一陣就番屋企lu

2007 年 6 月 20 日  星期三   晴天


食飯中帶著歡笑 分類: 未分類

今日7點45左右起左身之後我就沖涼
涼沖完就換衫食早餐

因為前晚去左得得地屋企今日先走
之後就搭火車返學係大圍既時候見到我班主任
真係冇唸過咁岩呀..傾左陣之後就過左同Miss say左個hi
之後就繼續同得得地搭火車我就到旺角既時候
就同Candy一齊上左新世紀陪佢去左welcome買o茶
買完之後幫佢另野返學校我就上4樓考電腦
係未開考既時候同得得地say左陣sms....不過佢都係覆左我2個左右我就熄左電話啦
今日唔夠時間做呀份電腦卷好唔開心呀...個part係30分架...冇左啦
考完電腦開番電話有4個留言....其中一個留言係得得地既留言呀
其餘3個都係我d朋友....放左學用最快既速度回家返到屋企就沖涼
沖完涼就執野去游水...食左個飯之後就出門口啦
今日都冇見過爸爸一面......有d掛住爸爸添...
之後就搭地鐵去到樂富...搭到去到金鐘..再轉6x去淺水灣游水泥
點知個城巴司機好串話你自己唔識睇廣播落車咩...
大佬呀如果你架城巴有廣播我就唔駛問你啦司機
個一刻真係好想打電話去投訴你呀.......你架車就係冇
好彩我前面個兩個靚仔幫我即唔係真係唔知點算
游完水就去左銅鑼灣行左陣就去左打邊爐.......
之後打完既時候打電話俾得得地..去過左黎搵我......^^
之後我搭小巴返大埔lu....

2007 年 6 月 19 日  星期二   晴天


端午節的一天 分類: 未分類

今日一早九點半左右起左身之後就搵左D電腦資料
因為聽日考電腦我擔心會有唔合格所以未打電話問我同學
點知我同學冇幾多人ONLINE之後我就去左沖涼
因為約左人十一點三十分係尖咀碼頭匯豐銀行等
之後得得地因為遲左起身所以等左佢45MINS左右
我都習慣左d人遲到啦....之後我同得得地去左食pizza hut食左個闊條麵已經好飽
之後就搭車去到中環碼頭..之後就打電話問家姐是否去長洲
家姐又話要問姐夫之後就去左長洲玩...今日都唔知係唔係熱得際
簡直有中署既感覺呀......之後我地四個人行行下就見到我朋友Albert..同羅德森一家....
行左好耐又休息既時候我就好累.......我地就去左好多地座同休息......
家姐就成日要攬住姐夫成隻熊仔咁............之後7點幾我地就搭船返中環
咁家姐就纏住姐夫好似唔想佢走咁..之後我同得得地就搭船返左尖咀再搭巴士出旺角食野.....
食完野就返左大埔搵火腿食糖水...呢個火腿都唔知咩人見人就打
佢打到得得地隻手紅曬呀...真係好想打獲佢呀...

2007 年 6 月 18 日  星期一   晴天


二人世界多左個妹 分類: 未分類

今日一早10點幾起左身9點幾爸爸就叫醒左我
我之後10點幾起左身就沖涼..沖完涼就出左去百佳幫爸爸買野
買野今次over左唔該婆婆幫我俾錢呀
之後返屋企食lunch食完之後就msn同朋友傾左一陣計
多謝你既關心呀我會努力架...
傾完之後出門口同鄧生傾左陣電話
之後返到學校點知我好早到左我去錯地方
真係好魚呀去錯building之後去番岩...
行左個d唔識呀都唔知會唔會唔合格今次死得啦
放學啊琪又叫我等佢自己又走左
真係好過份呀...之後就去左食下午茶
因為好肚餓既關係食野食完就返屋企
5點幾既時候收到我家姐同姐夫電話約我出去食飯
咁未出去囉去左食韓燒食到好飽呀
食完之後去左廟街行街順便搵我要搵既野
點知都係搵唔到架......之後就搭小巴返屋企...
因為好累都差不多12點未搭車返屋企

2007 年 6 月 17 日  星期日   晴天


父親節+募兵~ 分類: 未分類

唔經唔覺今日已經兩星期啦冇你既日子..
呢兩日星期分別有好有唔好既野
今日一早起身大約9點30左右起左身
見爸爸沖緊涼未即刻用最快既速度另份父親節禮物俾爸爸
之後爸爸出到來既時候就送左俾爸爸我就沖涼
沖完涼我就換3返教會..爸爸就問左我一句唔食早餐
咁我現在未整來食..食完就出門口返教會啦...
今日係募兵主日呀都有5個募立副兵2個正兵..真係感謝神呀為你地
今日卜少校講度呀卜太就係下面今日用普通話講度
基本上都明佢講咩既..之後完左崇拜都差不多1點啦
之後去左小禮堂同副兵兩個影相..影相之後去左食野lu
係行緊既時候美莉打電話約我溫書
咁我就同佢講我要同我班弟兄姊妹食完野先來溫書
之後食完野就去左圖書館 搵你溫書..溫左一陣我就陪你去左大家樂食野
之後等埋你朋友就走左lu...因為我隻腳好痛同個頭好痛
之後返到屋企訓左一陣msn之後我就返左房訓左一陣
起左身食左藥..洗左衫之後就繼續msn



puiman1478
暱稱: ☆╮小南退熱貼╰☆
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
感謝主
信任問題
數字遊戲
復活
文章分類
全部 (1068)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1068
留言總數: 102
今日人氣: 14
累積人氣: 8075
站內搜尋