"
歡迎光臨

有時間記得留cm

記得再來丫~

■∼**如果我愛上你是錯的※我寧願一世都錯**∼■
.... ╭☆σ﹏逃避不一定◆◆"躲得過+° 。★
.. ╰---╯....... →>*<面對不一定°||||× []/\/... .. ||||× 最難過-_*°=≡☆°
2007 年 6 月 16 日  星期六   晴天


生日快樂 分類: 未分類

今日已經第13日啦~6月16呢日係我小學同學生日
係閤仔既生日全名就唔好打啦
唔係俾人見到就大件事啦...我仲記得你個時有個可愛既細佬呀
唔知佢現在係唔係讀緊中五呢又或者其他呢
今日都算早起身咁等份工打電話話我知result等左好耐都冇電話
我唸都係冇希望要搵過架啦..不過我今日都搵左幾份工sent左cv同求職信出街架啦
我真係好想快d搵到工同某人記得佢既承諾呀
我send左sms講俾你知架啦...你咁大個人唔好騙我呀
唔係我真係會報警架....今日都係同男朋友傾左陣電話
唸住出去行下點知又唸唔到去邊最後都冇出到去
3點幾既時候我好累就熄左電腦返左房訓覺
訓醒覺得肚餓就打電話俾d朋友叫佢地食野
又冇人接電話..之後我就沖涼
買左個飯盒食到好飽啦現在同點心食正放在係雪櫃到
今晚都係溫書聽日都係返完教會溫書.....今晚要早d訓......
聽日要返教會敬拜主..聽日係募兵主日呀...
我一定要早起身來敬拜我主既....

2007 年 6 月 15 日  星期五   晴天


多謝你呀 分類: 未分類

沒有你的日子已經12日啦..又即係冇同你講野12日啦
今日一早8點30同平時一樣打電話叫Ada起身考試
我知道佢既性格咁早一定會訓架
所以我沖完涼再打電話叫Ada起身係冇錯架
之後就出門口..好早呀今日9點10分就出左門口啦
之後見到有巴士未上車唔係又要搭小巴
當差不多到站既時候未打電話俾我契哥約佢食lunch
之後番到學校9點30左右之後聽到AC班珍妹俾左個tips未幫佢傳播出街
之後打電話俾Ada講未send sms俾佢話佢知道個答案
考完普通話係新世紀等埋美莉又唔係好趕時間未搭囉..
點知佢又得咁未放左學同美莉去左朗豪坊仙跡岩食野陪佢食野
食完野見時間差不多未搭地鐵
個時已經12點15分未行去搭地鐘搵我契哥..美莉陪我搵我契哥真係好
點知1點都未到..成1點11分先到遲到呀唔要得
同啊哥去左街市上面食野..d野食等左半小時有多先到
之後我地未傾下大家既近排佢又講下佢既新婚
又交換下鈴聲因為我同我啊哥都係用Nokia嗎...^^
俾啊哥問左好多野又鬧左我好耐呀~
哥哥對唔住呀你今日問我有冇拍拖冇呀
我知道你朋友同你講我既野都係關心我
今日你同我講既野全部都係為我好唔想妹妹俾人騙
我知道架啦我明白點做架啦你放心啦你妹妹明白收到
同哥哥食完野已經2點25啦個時落大雨你有冇淋濕左呀你先萬唔好俾呀
唔係真係好對唔住呀...不過今日我好喜歡你一句格言
我考左電單車pass左啦...遲d車埋我老婆返工都得
我就問左你一句咁你老婆返工都近架
你話唔近架係火炭不過遲左職lu..佢話搵番觀塘近我wow
就係呢一句→下~我遲d轉去紅磡wow唔係觀塘wow
笑到我呀唔好玩啦~~食完野我就行左去觀塘工業中心見工
因為見三點個時個天落好大雨呀去到未見工
之後填Form都填左10分鐘填完見工見左半小時左右
不過個僱主幾好呀我真係好想收到你打電話俾我呀
我真係好需要一份工今晚會為呢件事祈禱呀
因為現在好急需要錢希望真係會請我
希望神你明白我既處境....見完工未去左觀塘裕民坊麥記等理財顧問
因為約左佢4點等左一陣佢都到左傾左好耐...哈哈...
差不多傾完既時候我就見到我隔離班既男仔係BMAU咁都見到..
傾左一陣之後問左個男仔另msn...
之後差不多6點既時候同左個舊朋友行街
行左apm一陣之後佢買左好多野次次都係我朋友大封收而我就冇買野
係正常架我係慳妹黎架.....之後我就搭地鐵返屋企

2007 年 6 月 14 日  星期四   晴天


搞錯 分類: 未分類

今日都係同平時一樣咁早起身...
今日一早番屋企訓左陣之後8點就打電話叫Ada起身考試
叫完佢起身訓左陣之後就收到啊琪打電話俾我
問是否放學是一齊走...之後就俾佢嘈醒左
未琴日同你講左今日唔駛返囉
乜你咁都要問架有冇搞錯...
之後就訓..就收到爸爸打電話番黎
問我想要咩手信我真係唔知wow我又唔知你去邊點話wow
之後下午去左圖書館溫書溫左去左大家樂食tea
食完行左陣就去左剪頭髮剪左好多呀
不過我覺得幾好呀...都幾平呀因為我係學生...xd))))
之後就走左lu...

2007 年 6 月 13 日  星期三   晴天


聽不到的聆聽 分類: 未分類
沒有你的日子已經第10日啦
呢9日我分別同自己講點解我可以忍受到冇左呢個朋友9日呢
爸爸又返左大陸圯旅行lu....
今日係考listening同英文...我一早起身落到樓下唸住搭巴士返既時候
等左好耐都冇巴士之後出左去搭小巴
唉~我都唔想搭小巴架...不過相差一蚊咁見時間差不多
未搭囉之後番到學校見到隔離BMAU班個男仔未問下佢識唔識
點知佢話一般啦都好呀..之後佢個班D同學係到出貓wow..
笑死我出到咁好笑..之後考英文係教我地班既英文啊sir睇
點知好過份呀...之後聽第二part既listening我景然聽唔切呀=.="
冇左10分啦咁就睇我隔離BMAU班個男仔佢又對住我笑
都唔知佢想點咁......之後放左學打電話俾啊琪同啊挑睇下係邊
點知係新世紀等緊我..之後就行去去新世紀搵佢地之後就叫野食
就買左一人套餐既KFC..我只發覺同佢地食晏次次唔係M記就KFC
我真係覺得就快出暗瘡好似我最好既朋友咁架啦
都唔明點解要咁對我呀><.....我今年下個月就生日n歲生日
我仲要keep住架你地年青唔同我呀雖然我都年青
但是點可以咁架....食完野上左個同學屋企..
同佢傾下計之後我累到訓著左呀...訓醒之後睇見佢打緊機
之後就一齊打左陣機就食飯lu同佢家人
食完坐左陣同佢一齊睇電視之後我就走左lu
因為之後我約左另外一個朋友..我就陪左我另外一個朋友
到今日先返屋企.....
2007 年 6 月 12 日  星期二   晴天


大頭蝦 分類: 未分類

今日已經冇同你來往都有9日啦..
呢9日自己d情緒高高跌跌唔知點解
今日已經第2日考試啦..今日考中文都識既
係我等我朋友既時候見到我班有個同學
就問左我班個男同學囉msn...之後同佢傾左陣
放左學同我朋友去左食野..食完野之後就陪佢先達賣電話
之後我就上左我朋友屋企打履歷表同求職信
因為勞工處打電話同我講話想要我份英文版既履歷表
咁之後未send俾個僱主囉send完未我順便sent埋俾自己
溫左一陣英文之後我就搵工搵左幾份都有6份左右
之後就send左俾僱主..之後我發覺唔記得send履歷表之後再send過
send完之後就沖涼洗衫..之後就繼續玩msn...




puiman1478
暱稱: ☆╮小南退熱貼╰☆
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
感謝主
信任問題
數字遊戲
復活
文章分類
全部 (1068)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1068
留言總數: 102
今日人氣: 17
累積人氣: 8078
站內搜尋