沒有你的日子已經第10日啦
呢9日我分別同自己講點解我可以忍受到冇左呢個朋友9日呢
爸爸又返左大陸圯旅行lu....
今日係考listening同英文...我一早起身落到樓下唸住搭巴士返既時候
等左好耐都冇巴士之後出左去搭小巴
唉~我都唔想搭小巴架...不過相差一蚊咁見時間差不多
未搭囉之後番到學校見到隔離BMAU班個男仔未問下佢識唔識
點知佢話一般啦都好呀..之後佢個班D同學係到出貓wow..
笑死我出到咁好笑..之後考英文係教我地班既英文啊sir睇
點知好過份呀...之後聽第二part既listening我景然聽唔切呀=.="
冇左10分啦咁就睇我隔離BMAU班個男仔佢又對住我笑
都唔知佢想點咁......之後放左學打電話俾啊琪同啊挑睇下係邊
點知係新世紀等緊我..之後就行去去新世紀搵佢地之後就叫野食
就買左一人套餐既KFC..我只發覺同佢地食晏次次唔係M記就KFC
我真係覺得就快出暗瘡好似我最好既朋友咁架啦
都唔明點解要咁對我呀><.....我今年下個月就生日n歲生日
我仲要keep住架你地年青唔同我呀雖然我都年青
但是點可以咁架....食完野上左個同學屋企..
同佢傾下計之後我累到訓著左呀...訓醒之後睇見佢打緊機
之後就一齊打左陣機就食飯lu同佢家人
食完坐左陣同佢一齊睇電視之後我就走左lu
因為之後我約左另外一個朋友..我就陪左我另外一個朋友
到今日先返屋企..... |