"
歡迎光臨

有時間記得留cm

記得再來丫~

■∼**如果我愛上你是錯的※我寧願一世都錯**∼■
.... ╭☆σ﹏逃避不一定◆◆"躲得過+° 。★
.. ╰---╯....... →>*<面對不一定°||||× []/\/... .. ||||× 最難過-_*°=≡☆°
2007 年 5 月 9 日  星期三   晴天


等了又等 分類: 未分類
今日一早本來唸住9點幾起身溫書同交野去房署
點知我真係好累冇去到...訓到10點45左右就起身
起左身開msn就收到"你"同我講你副眼鏡裂左好慘呀
雖然唔知點幫"你"都覺得"你"好慘呀
之後晚上本來同我舊同事聚舊食飯
點知你要OT唔得咁我未打電話搵"你"陪"你"
點知你又話唔駛個時真係唔開心架
之後同左啊怡出左去Nokia整電話
因為我部電話影唔到相..
你同你男朋友就去左咩野
個時真係有d嬲你架係條街等左你咁耐真係好辛苦
之間仲要俾人問價..火到黎埋呀........
之後好夜先食飯食完飯行左陣就搭車點回家lu............


但願栽花可以忘掉傷感 季節變遷了 始終不改我心
但願你未在人生中消失 抹掉眼淚為你再等 時日秒秒細緻像塵
仍為你記錄了在何年何月與日 曾是愛過便叫人興奮
縱讓折磨的心 等了又等 愛著你 掛念你 渴望你前來和我接近
花也哭 花亦笑 似在說 無望也不要緊 我願意 有日會
一覺甦醒這夢會變真 你若有日回來 重生多可愛 盼為我
親這心 深深去吻 但願花朵可以陪伴一生 季節變遷裡
細數天天變更 動物 作伴未能開解痴心 暗地裡又為你再等
2007 年 5 月 7 日  星期一   晴天


自斯斯人 分類: 未分類

表哥生日快樂~~~~~~
今日一早起身唸住去房署交表格
點知我好眼訓所以訓多左陣
之後我就隔左先起身...之後就沖涼
沖完涼睇左陣電視之後我就出門口搭車去紅磡
今日12點55先上車唸住1點30左右去到紅磡火車站
唸住係架車訓點知訓唔著就起左身就打機
打左陣機去到之後就到站
到左之後就見到一個同學但是打極電話俾嘉寶都冇開電話
所以~~我地兩個就上左另一個男同學屋企做project
做左好耐之後晚上就約左啊邊個同佢傾下計
因為佢琴日唔開心呀所以今日開解佢
傾左陣之後就晚上約左Albert因為佢幫我做左份功課
(唔該曬你呀).....之後就去左大快活食飯食啊活的一哥焗豬排飯
之後晚上就sent左個sms俾我朋友關心佢..
之後原來佢唔舒服訓左..
之後我係搭車返屋企既時候我唸起好多野呀
有時覺得男仔講d野好似唔好信
好自斯斯人呀...好討厭呀
有時真係唔明你地唸咩既
今日分享既歌係自斯斯人
↑↓↑↓↑↓↑↓↑↓↑↓↑↓↑↓↑↓↑↓↑↓↑↓
你呃到人,又可唔可以呃到自己呢?既然繼續一齊只係一種習慣,
一種責任,倒不如為大家好些,乾脆完了吧。

女:就算忍 
男:守得了秘密還不安心  原諒我 
女:不懂得再怎麼扮幸運  原諒我 
男:我顧慮成罪人 
女:畢竟總有惻隱
男:知感情完了  扮未發生

女:想開口又沉默  想分手  又難受
    終於都  欺騙你欺騙我感受
男:還道歉  說我會補救 
女:怎退後
男:對你說謊  表演夠不夠?

女:這次 
男:又再騙你一次 
女:何不狠心一試
男:太害怕令你變得寂寞
    每一次  都裝出我好意
女:擔心得我一個  呆坐到六時
男:別妄想你都講過  別懶惰  要說清楚
女:看  我們正對峙 
    懦弱地逃避了事  敷衍都算關注 
男:瀟洒點結束不等於自私
合:分開方可各自開始

女:不想等是時候  不想拖是時候
    真不想  欺騙你欺騙我感受
男:誠實說  我愛你不夠 
女:想退後  
男:愛到這刻只得責任 
女:不想佔有

女:這次 
男:又再騙我一次 
女:何不狠心一試
男:太害怕害我變得寂寞
    我想試  始終不敢亂試
女:擔心得你一個  呆坐到六時
男:別妄想你都講過 
    別懶惰  要說清楚
女:看  我們正對峙 
    懦弱地逃避了事  敷衍都算關注 
男:瀟洒點結束不等於自私
    我為何怕事?

女:沒法拖手 
男:這次 
女:就要揮手 
男:這次  我曾發誓對你好
  願做你好友  減低一點內疚
女:真心話  我跟你無謂再逗留
男:別妄想你都講過 
    別懶惰  要說清楚
女:既決定了告辭  別冒昧來電救治
    請收起你心意 
男:瀟洒點結束不等於自私
合:不必假裝血流不止

女:不要 
男:又再詐騙  不要 
女:情深款款
合:不要  留下次處置

2007 年 5 月 6 日  星期日   晴天


禱告的重要性 分類: 未分類

今日本來set左鬧鐘9點15起身架
點知我好累最後訓到9點45左右起身
本來唸住唔返教會繼續訓架..
點知我冇訓到最後入左去沖涼
沖完涼就冇食早餐就出門口返教會啦
今日崇拜有3種語言呀...
有一種我地成日聽既廣東話..而仲有2種就係英語同普通話
因為今日係北京一對伉儷黎我地教會募立正兵恭喜曬
今日陳少教講度講禱告
呢個題目好值得我地反思架因為每個基督徙同人都會禱告
每個人都會幾耐呢同講d咩野既呢
最近我都同左教會d弟兄姊妹傾msn
有時都會分享大家既代禱同感恩事項
我記得我有日同一個弟兄講我呢排好軟弱
成日都覺得自己唔開心同會為左一件事喊
之後個弟兄就問我你係唔係有事就問神冇事就唔理佢呀
究竟每個信仰既人大家又係點向神禱告既呢
今日我都係教會取左一本書名叫"何謂真愛"
雖然我未睇但是希望我睇完呢本書既時候我會明白
我係唔係真係喜歡"你啦"
今日另我反思既歌係『每一個明天』
││││││││││││││││││││
當你心酸當你倦 當挫敗像不斷
    如能讓我分憂 我極情願
    當你追蹤心裡願 不免落漠心亂
    祈求讓我分擔 每段迷亂
   *別收起冬天只送出春天
    來吧﹐寒或暖都准我牽
    而一年一年晴天和陰天 盼可並肩磨練
    知否你長是我好友 我所念*
   #而一年一年晴天和陰天 那管有風雷電
    一起應付前面每一個明天#
    當你的心不快樂 當你寂寞失落
    如能讓我分憂 我願承受
    總有一些起與落 總有落寞失落
    誰人沒有一些 暗淡時候
    Repeat*#
    何時何地仍互勉﹐穿過千重幻變

2007 年 5 月 5 日  星期六   晴天


10分愛 分類: 未分類

今日星期六平時一樣好平淡咁就過左
今日一早起身就打左陣機之後就msn
msn完左之後就沖涼幫啊爸買野
買呢個"幸福"傷風素呀買完之後就返屋企
之後就行去地鐵站去左寶林
因為好耐冇去呢個寶林啦所以人生不屬
之後就上左個好姊妹屋企3個女仔一個嘩
不過真係冇錯呀..不過你隻貓好喜歡咬人呀
不過另一個朋友就慘d俾人咬腳
我都係咬手...佢就咬腳
其實今日真係玩得好開心架
可以咩都講真係好開心架唔知點解
其實你地問我喜歡""佢"""d咩野呀
我真係唔知呀如果我有得揀我真係好想真係去了解"""你""""
好想你明白呀....差不多6點左右就走左啦
因為約左中學同學6點30左右係新蒲崗等
之後食完m記返左我屋企坐....
之後就傾左陣計.............

今日心情既歌曲
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
分手後應該擺脫 卻自覺天真
曾傷我最深的人 捉緊我心
應該漠不關心 然而還著緊
消失枕邊人 很想跟你熱吻

#愛你要比沉淪深海 更難耐
 你沒有心給我未來 求你莫再 令我憎你還愛#

*早知不應試愛 便算哀 現在問問誰珍惜不再
 活該 當得到所愛 背著我犯錯 竟不散不愛
 心 未放開 原來逃避感覺越怕越存在
 愛滿分竟是換來 痛亦滿分可否錯一次以後 
   一直愛(痛亦滿分不想再一次意外)*

這考驗不高深 是靠著你真心
來傷我更深的人 多麼次等
應該漠不關心 然而還著緊
消失枕邊人 很想跟你熱吻

2007 年 5 月 4 日  星期五   晴天


蠢女人 分類: 未分類

今日我又冇返學呀~~因為唔係好舒服所以冇番
加上又落雨我唔係好想返囉
今日都唔知做咩野好似成個人都唔開心
唔想面對好多野呀...其實琴日開解左個中學名學成45mins俾佢嬲
真係好想打獲佢呀咁都有既..好心冇好報
都唔知咩人黎既你同人都復合左3次啦
人地如果真係喜歡你呀就唔會咁對你啦
你幾時先識醒呀...(不過我都唔知點解識話人唔識話自己囉)
我真係好辛苦呀
其實我真係好想你明白愛一個人係好辛苦
甚至愛一個唔會愛你既人仲辛苦
不過如果d野明知道冇結果既野我都去等
我真係好傻同蠢呀正如許美靜呢首歌咁
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
蠢女人  只會得一個下場
  佈滿了身心的輕傷重傷
  不由己  不自主  在尋假象
  彷彿已不可有思想

  蠢女人  所幹的  只會一樣
  每次也苦等   卻不懂去搶
  心儀一位浪子    幾個分享
  朝思晚想    朝晚想...想...想

# 傻女人的心褢總充滿希望
  奉信奇蹟且迷信一己眼光
  傻女人的雙眼似不可擦亮
  是應當看清卻又從來沒看
  (又遭一次  多一次   傷痛失望)



puiman1478
暱稱: ☆╮小南退熱貼╰☆
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
感謝主
信任問題
數字遊戲
復活
文章分類
全部 (1068)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1068
留言總數: 102
今日人氣: 0
累積人氣: 8127
站內搜尋