今日一早本來唸住9點幾起身溫書同交野去房署
點知我真係好累冇去到...訓到10點45左右就起身
起左身開msn就收到"你"同我講你副眼鏡裂左好慘呀
雖然唔知點幫"你"都覺得"你"好慘呀
之後晚上本來同我舊同事聚舊食飯
點知你要OT唔得咁我未打電話搵"你"陪"你"
點知你又話唔駛個時真係唔開心架
之後同左啊怡出左去Nokia整電話
因為我部電話影唔到相..
你同你男朋友就去左咩野
個時真係有d嬲你架係條街等左你咁耐真係好辛苦
之間仲要俾人問價..火到黎埋呀........
之後好夜先食飯食完飯行左陣就搭車點回家lu............
但願栽花可以忘掉傷感 季節變遷了 始終不改我心
但願你未在人生中消失 抹掉眼淚為你再等 時日秒秒細緻像塵
仍為你記錄了在何年何月與日 曾是愛過便叫人興奮
縱讓折磨的心 等了又等 愛著你 掛念你 渴望你前來和我接近
花也哭 花亦笑 似在說 無望也不要緊 我願意 有日會
一覺甦醒這夢會變真 你若有日回來 重生多可愛 盼為我
親這心 深深去吻 但願花朵可以陪伴一生 季節變遷裡
細數天天變更 動物 作伴未能開解痴心 暗地裡又為你再等
|