"
歡迎光臨

有時間記得留cm

記得再來丫~

■∼**如果我愛上你是錯的※我寧願一世都錯**∼■
.... ╭☆σ﹏逃避不一定◆◆"躲得過+° 。★
.. ╰---╯....... →>*<面對不一定°||||× []/\/... .. ||||× 最難過-_*°=≡☆°
2007 年 3 月 21 日  星期三   晴天


飛機 分類: 未分類

唔經唔覺今日已經21號啦時間過得好快
07年既3月就快完啦
唔知點解好似過得好快呀
今日都係上堂落堂小息打機咁
本來今晚同我會計同學食飯架
點知佢又話佢媽咪有事唔得
唉~都唔明點解呢排個個都係咁
不過都算啦...我都預左架啦......

今日都唔知點解好似對你唔知點咁
究竟我同你係點既呢.

2007 年 3 月 20 日  星期二   晴天


電燈膽 分類: 未分類

今日都唔知點解好似好累咁....
之後起左身就玩左一陣msn我就問左我教會個姊妹意見
問完之後就睇左陣電視...
睇完就出門口因為要交手蜇電話費同信用咭
交完之後又好窮呀幾時先搵到工呀
我唸都係要7月先得啦因為呢幾個月係下學期要讀埋佢
唔係就慘啦~唔想浪費今年的學業
所以一定要努力呀...晚上約左啊ling食飯
之後先知道佢約左佢男朋友同佢一齊我都覺得對唔住
因為做左你地既電燈膽對唔住呀..
之後就去左食日本野食得好飽呀
之後就搭車返屋企啦~

2007 年 3 月 19 日  星期一   晴天


忘記傷害的故事 分類: 未分類

也許愛情是一部憂傷的童話,唯其遙遠與真實唯其不可觸摸與欠缺方可成就起璀燦與神聖.
放棄一個很愛你的人,並不痛苦;放棄一個你很愛的人,那才痛苦;愛上一個不愛你的人,那是更痛苦.
若是有緣,時間,空間都不是距離;若是無緣,終是相聚也無法回憶. 凡事不必太在意,更不需強求,就讓一切隨緣吧.
逃避,不一定躲的; 面對,不一定最難過;孤獨,不一定不快樂;得到 不一定能長久;失去不一定再擁有;可能因為一些理由而上下難過,但,你卻能找個理由讓自己快樂愛無非是要快樂,兩個人不能快樂,不如一個人快樂,兩個人痛苦,不如成全一個人的快樂.
愛,是一種感受,即使痛苦也會覺得幸福;愛,是一種體會,即使心碎也會覺得甜蜜;愛,是一種經歷,即使破碎也會覺得美麗.
有些失去是注定的,有些緣分是永遠不會有結果的,愛一個人不一定就能擁有;可,我就是抹不去你在我心中留下的點點滴滴.

忘了你的真,忘了你的純,忘了你炙熱的吻,忘了往昔的記憶,忘了昨天的開懷,忘了你的音容笑貌,忘了你深情的瞙,忘了你傷心的眼淚,忘了你憂鬱的深情,忘了你縱容的目光......

2007 年 3 月 18 日  星期日   晴天


耶穌愛我 分類: 未分類

耶穌愛我!我知道,因有聖經告訴我,
幼小孩童衪牧養,他們軟弱主剛強。
耶穌愛我!永不變,雖我軟弱多疾病,
從今離罪得釋放,因主釘死十架上。
耶穌愛我!捨生命,將我罪惡洗乾淨,
天堂恩門為我開,讓衪小孩走進來。
耶穌愛我!到永遠,一生道路主陪伴,
主既為我罪捨命,活著願榮耀主名。
副歌:主耶穌愛我!主耶穌愛我!
   主耶穌愛我,有聖經告訴我。

今日一早起身就沖涼返教會
因為琴日冇返到教會
所以今日要返崇拜敬拜我地既神
今日同班團友傾計之後喊左出黎
之後就好寧靜聽神既話語
之後唱到上面首詩歌
我就喊左出黎唔知點解
可能感受到神既帶領所以喊左出黎
同佢地食完飯就去左樂富行左陣就返屋企

2007 年 3 月 17 日  星期六   晴天


環球 分類: 未分類

星期六沒有返團契敬拜呀
一早7點幾就俾現在唔關心我既爸爸叫醒左
之後冇訓番雖然好累但都冇訓到
我就入左去沖涼8點30左右就出左去
因為約左智立8點30係屋企樓下等
約左佢取相機嗎....之後就行左去黃大仙中心
行到去都未夠鐘就去左m記住同打電話叫d朋友起身返工
因為約左翠蓮同志銘去環球嘉年華
玩得好開心呀平時我有好多唔玩得既野
都開始新既嘗試啦唔知點解我會咁勇試下架
唔知係唔係神聽到我既禱告所以俾我試下既呢
玩完之後就去左荷里活個邊食飯
食完飯就行左陣cd鋪就返屋企
上左一陣msn我就訓lu因為好眼訓



puiman1478
暱稱: ☆╮小南退熱貼╰☆
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
感謝主
信任問題
數字遊戲
復活
文章分類
全部 (1068)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1068
留言總數: 102
今日人氣: 18
累積人氣: 8124
站內搜尋