今日係38婦女節..唔知點解今日覺得好眼訓呀
唔知係唔係琴晚夜訓既關係啦
所以今日覺得自己好眼訓啦
今日一早8點幾鬧鐘響左都覺得好眼訓
所以唔想去見工所以打電話俾個間公司話有d事要改聽日
希望我聽日唔會再係咁啦唔係就會冇錢架啦
雖然申請左d野但是都要努力搵工
今日我都唔知自己想點咁
好似好無耐..今日都係返學放學咁
上堂都幾留心既知道左下星期小測有d咩都冇咁驚
唔知點解呢排自己好似好難咁...
不過我唔可以再係咁架啦
一早起身同你msn完之後就沖涼沖完之後就出左去買野食
因為我本來叫爸爸起身食野架
點知爸爸又話唔食野咁我未買左個飯
之後就出門口返學lu唔係我又唔想返架啦
呢個星期過得好快呀又話星期四..返埋聽日又唔駛返學
very good呀.......................
|