有時間記得留cm
記得再來丫~
今日我有好多野唸呀.. 我朋友講左句我係一個好難相處既人呀 又有一個朋友講如今次不能令你愛上我,我會離開香港 現在d男仔係唔係咁除便講既呢 其實我真係好辛苦呀呢幾日.... 你明唔明呀我知道你可能會明 又或者唔明但是你想我點架 你講清楚啦好唔好呀 其實我真係想知道一見鐘情同日久生情有咩分別架 因為我都想知道呀...都唔明點解呢排成日都咁多愛情煩惱 幾時先可以搵到一個人解決到呀 為愛情煩惱真係想死
今日冇返教會呀因為琴晚3點幾先訓 本來都想返架但是我真係好眼訓 驚返到教會都係釣具就冇返到 起左身之後就sent sms同一個整嬲我既朋友sms同佢講 生日快樂本來都唔想sent俾你 係因為俾面你先sent俾你 之後就玩msn同打機 晚上就同Mandy過因為佢學完車之後我地就去左九龍塘食飯 食完飯之後我地就由九龍塘行去九龍城 我都覺得我地好勁呀可以行去 之後睇衫同睇精品之後就返屋企lu 返左屋企就換衫同例牌msn 不過今日好多謝你呀"中指"幫我做左咁多野 我唔會忘記架...不過我地係朋友ma 仲之唔該你呀~~
今日6點幾就打電話俾"你"留左個言俾"你" 之後9點幾我就收到你個sms 我真係唔係咁既意思呀唔該你呀幫我咁大既忙 我真係無言既感動呀.....唔知可以點講啦 多謝你啦...之後今日都係咁過 今日要返舊公司即係安徒生會開會 因為下星期要帶班小朋友去童軍camp 所以今日要返去開會... 晚上就應該!返教會啦......點知最後都冇返到 開會既途中我好耐冇返中心d小朋友仲認得我好開心呀 之後唔知點解有個小朋友俾人改左個名叫做"小綠帽" 我聽到呢個名好敏感呀唔知點解會咁敏感 可能我真係愛上了你..但是我要學習忘記你 開完會同左佢班一齊食飯 食得都幾開心呀玩得好開心呀.....
琴日一早起身又唔見左爸爸 佢一定又出左街去玩啦 之後起左身就即刻沖涼 因為今日想早d返學唔想遲到呀 之後睇左兩慕法網伊人我就出左門口啦 因為想搭巴士返學 因為我樓下架巴士係12點19分有一班巴士架 過左之後就會冇車要搭小巴架 返到學校都冇咩聽書係咁同人sms 之後就數學堂我帶錯書用左子華本書 唔該你呀子華雖然現在好似同你有d唔岩 但是都唔該你呀 放左學之後同班主任一齊走因為有野要傾 所以未一齊走之後傾左陣野都開心d既 不過一定唔係好開心囉 之後我就搭地鐵去觀塘 因為約左怡怡佢唔係好開心所以未係觀塘等你傾心事 點知你7點先收工仲要約左人係荃灣囉禮物 囉完我仲以為你會過黎搵我點知你咁多藉口 最後都冇過到黎陪我..我真係好唔開心架 等左你兩小時先話我知唔到我真係傷心到爆 係等你既途中我打電話搵"你"幫我囉旅行社既資料 因為我做project要用呀真係唔該曬"你"呀 咁之後我未一個人去左買撈撈食..食完就坐左係m記 未sent sms俾我最好既朋友問佢野 問完之後就走左lu
愛一個人可以永恆嗎?我都唔知.......... 但係我知道愛一個人很辛苦,特別是愛一個唔愛自己的人..... 但你可能忘記他嗎? 可以,但絕不容易! 愛一個人是無條件的付出,但當你不斷的付出卻得不到回報,你回放棄嗎? 會,但不知是何年何日! 有人說專一是對一段愛情的重視,,但我認為,對一段沒結果的愛情專一 只是對自己的殘忍和傷害!!! 但係三年的情可以一下忘記嗎? 唔知,但我會賞試~~ 但你在我心中依然最重要