2006 年 12 月 03 日 星期日 【晴】
今日起左身之後就同我個舊朋友食早餐
食個美心的早餐之後我就搭車番教會
我搭8點28分先上車因為我咁早番到教會冇野做
之後番到教會都係咁上主日學上呢個舊約概論
之後到聖潔會既時候我就開始眼訓
唔知點解..之後差不多1點完
完左就同翠蓮..志銘同文章佢地食飯
食完飯就同翠蓮行左慈中一陣
就走左lu...之後就同Jenny Ngan行落去黃大仙中心
行到落去之後我就行書店唸住睇schedue book點知睇唔岩
之後去到大家樂見到請人
未入去walk interview囉點知係又一城請人未填完之後
就入左去in點知又一城收到我fax未去左又一城in
點知8點幾就收到佢電話同我講星期二番工
真係開心啦~終於搵到工啦~值得感恩啦~~
感謝主聽禱告呀..我會一心一意事奉你 |