today..late左起身..牙=3=出面勁大雨..........約左佩c﹏m記之後一齊返學ga/....佢係何中..會考@@
..,之後我成7點10先出門=3=...因為我&puic..搭的..ge..諗住夠時間@@
點知==...........我去到,..m記....等到8點5==...............................................
he.......之後..同個f.2仔飛的..,8點7..返到..=.=遲到!...上到去..又濕又盛ma鬼fan==...
我就除左對鞋..lo..哈哈..XD*......上堂lo then..,
我今日已經知道自己幾多分平均分.....得25!!!!!!!!..有屎以黎最低...>/\"<..唔係咁開心lo.....
then..放晏晝..,...because..孟子節..,=3=呠..呠..3a同3b都要去牙﹏玩咩/..,==
我地去左車離子..之後我momo..君...a彤..靜兒就返去了..返到去..上課室點名咩都唔俾囉...就要走==..
好采我囉左..mp3..同3支chun po..jun..姐XDwakaka..正..係車度同包同蚊..坐..成班傻ge係度玩前面d人..>v<
聽mp3..反下野..好快去到,..小成大學勒..
好細個禮堂@@我.,包.,蚊坐dms牙sir..之後第一行..開始之前有d采排..ge........好搞野..豬wa=v=
坐左好內//同牙包係度狂玩野..佢話佢係個條其鱗..哈哈我係孟子!總之傻左咁..人地亞聖孟子仔..
包話7頭老雯像..佢個屎忽鬼/\/\"
好頂隱*
....正式開始lu....d ms牙sir開始先到....坐哂係我前面..頂..^^之後又唱乜又up乜..又係度老菊公..\/""菊成十幾廿個
..痴線嫁..XD哈哈哈哈..後面有d人90度菊/..傻ge>v<........
then一路都係度釣魚==..ha香sir都有釣..牙包又係..蚊又係XD嘻嘻嘻嘻
..齊齊釣魚喎..
好快就成個完左.. 搭車返去..車上又搞野啦成班....XD痴左線咁..日日都痴線..
我聽歌..教教豬=V=..KE....放左後.,我同mo仔佢地就去左栴樹X....本身LO成同雞WINg去ga..
lo成囉==..佢又勁怕醜..又盛==..e.........
我地5個就飛的的去..去到行入去林村個邊..就見到soso陳梓佢地出緊黎..勁好反牙
..入個間屋本身勁驚嫁~~睇蝙蝠勁得意..不過又幾鬼袐@@..呵跟住係格離幅牆有個洞我地逐個逐個琴上去睇..
..老梓係咁扮自閉勁似鬼片個D..細路仔..佢個身出煙喎@[++]@哈哈哈哈哈哈哈

入完之後就走佬回家了..回到家我一味睇tv=V=...之後煮野俾我細佬妹食==.=..
11點//我細佬妹玩完了./我先玩搞到好遲@@>..好累牙..now....
一陣洗3朗3.......唔知做唔做到=[+++]=係咁先!!!!he!
 |