﹏me係..,傻既==v""""

 

                                                                                                                                       P﹏uNKKkK**|||!* ! 

 

提示.....28/8..要上學啦><"!

下個星期1!!


 

puimani115
暱稱: *.,<怪獸@〝pui;Man[]
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
BIG RAIN*!!
充實-V-"?
排波....
夾BAND*
日子.*....
文章分類
全部 (64)
平日生活既事 (5)
未分類 (59)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 64
留言總數: 5
今日人氣: 1
累積人氣: 2346
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 29 日  星期六  晴天

勁好玩!![好長篇]@@  愉快

尋日勁好玩丫.......^口^哈哈哈哈
尋日冇$出去....樂樂叫我去打波..都去唔到..=3=成日係HOME悶到嘔茄..
成家出哂去.........得返我一個..個時7點幾啦
我諗哎今日冇勒..又過ga啦...>/\<||
但puiyin打返黎..問我去唔去打波..,我話我想但係我冇monmon,..
佢話去..落車個個站度等我..,幫我俾$..,咁更係好啦..
我之後嗱嗱聲換3...囉3俾佢..出去搭車..搭到差唔多要落車個時我幾驚牙..
痴線嫁..嚇屎me..佢如果唔係個個站度我都唔知點..我咪冇$俾!?..搭霸王車
XD哈哈哈哈哈哈哈哈 .. 唔好講笑..好采佢係度..如果唔係真係...*v*..
去到3育..佢地成班係度..但係肥傑.,long.,佐敦.,左倫就唔係度,,,.gary同fung黎隊長係度
..我同新發去..鬥波./.shit./....我好差..好bad..搞到我咩心機打..發仔係咁..鼓勵我..,thz him/\/\*
之後就返去..佢地個面射波..,勁搞笑..笑到我死..漢hei勁搞笑 ..

真係好鍾意佢咁搞野==..唔係個隻鍾意..大家唔好誤會
/\﹏/\he..佢地成班搞gap 既...搞到我都有d唔正常XDXDXD..真係好開心.!!非常個隻
..之後佢地鬥波就冇得射lu,.,我就去跟佢地對面個場ge隊..我同我牙妹死肥仔..一齊鬥..
我牙妹狂俾人笑..佢真係幾得意=v=..
之後..奉十比十..dius..左兩次..但都輸哎又俾發仔踩...
之後同puiyind fd玩...原來簡精傑細佬係度..@@@!..勁o岩lo..係..有話題傾ge成班係..原來puiyind fd..
ha..^^有聯繫既!!>v<...heehheee
10點幾..了...佢地..分開幾班走-3=...好采puiyin 陪我..ja
之後最尾wun飛..黎隊長..同發仔..走..頂...走之前..發仔無啦啦踩我
話我..射key輸俾佢搞到莫園又提我輸一百水俾佢...屌啦聲.....
佢個仆街話我唔洗還..俾佢..,佢唔單止.提..仲要同發仔講話"..佢仲爭我一百蚊添勒..
diu!\./.好唔gur..囉牙!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
之後我坐左係場中..喊不禁標出眼淚來.........你奶媽!!!!><
哎哎哎哎哎..冇野好講lo..新發得左啦..佢好野......>/\<
之後好采puiyin同佢d fd..>3<...佢地走左..10點9..10..11就熄登..
我周圍搵人同我射key..,因為我好唔開心!!..我搵..死肥仔..同佢d fd同我射..ha..都係我win
之後個局就唔係..因為我air波咋..
之後..puiyin..同佢地成班fd..係對面個場玩..
簡*傑個細佬同一個叫李浩然ge人話去我home..但我地未走..
之後..射完..就走..了..12點幾先走..同佢地兩個同puiyin..
去豆漿大王..,我食左碗碗仔翅..同芒果冰山..,好味xP>...he/.!
之後仲有3個男仔都黎左話去我home..有兩個勁令仔!!!>v<..
ha唔令仔個個之後話唔去..then我地一齊行去..太和搭的的..返我home
我mama唔俾ga..佢地4個男仔係公園.....lo.我同yin等到媽子..訓左..
我地諗住叫佢地4個入黎..但..家姐唔俾..車.......=3=
佢唔俾佢地入黎但俾我地出去....so我地兩個就靜靜雞出去...啦
個時..兩點9勒@@>.家姐話..5點前返..我地出到去..雖然有d悶..但傾計傾得幾開心..
途中我牙妹入屋諗住整d野出黎俾佢地食...但好內都唔出黎喎..==
之後我地成班入去我home..莊下..佢地更係唔入得..啦..=.=
puiyin原料係廚房..佢出去..我.之後去..廁所....之後出返去..成班一齊出去個時..俾龜豆..
不過佢地勁好語氣..,不過好煩,.又check乜又問乜..
之後我地又係公園坐....勁好笑牙又..但過左冇內..又俾龜豆..
頭先個d揸警車..跟住個d揸電單車...diu le d..勁唔好態度//勁串..
仆街當我地係d..曳曳ge成人..好想鐘9佢..=v=/..
之後佢趕我地走..........唔走塔返差館喎..on9==.....
個時..5點幾..咁我地咪話走lo..但行到出橋我地..轉左彎行第2條路..
ha走!?...采佢都傻......之後勁好玩.......
行第2條路..兜返去./.公園個面..我勁醒牙.我聽到電單車聲...跟住第2次電單車聲係個d龜揸緊出黎..
我同簡*wing..即刻lei埋...頂..勁驚險lo..只差一線咋..我地兩個就被d龜發現ga啦..
另外佢地..行先我地好多既..*之後我地會合返.,,,又係度走佬..
勁好玩..喎成條村..走黎走去.. 逃亡咁...XDXDXDXDXD....
鬼叫班龜趕我地走牙///..我地都未玩完//XP
>[++++]<....好開心牙!!!..走老個時..       天都光啦..
接住落黎交俾星期日既報導...因為我打到勁長勒@@@@@@]


刊登時間︰2006-04-30 05:48 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 4 月 28 日  星期五  雨天

孟子誕..釣魚..XD  開心

today..late左起身..牙=3=出面勁大雨..........約左佩c﹏m記之後一齊返學ga/....佢係何中..會考@@

..,之後我成7點10先出門=3=...因為我&puic..搭的..ge..諗住夠時間@@

點知==...........我去到,..m記....等到8點5==...............................................

he.......之後..同個f.2仔飛的..,8點7..返到..=.=遲到!...上到去..又濕又盛ma鬼fan==...

我就除左對鞋..lo..哈哈..XD*......上堂lo then..,

我今日已經知道自己幾多分平均分.....得25!!!!!!!!..有屎以黎最低...>/\"<..唔係咁開心lo.....

then..放晏晝..,...because..孟子節..,=3=呠..呠..3a同3b都要去牙﹏玩咩/..,==

我地去左車離子..之後我momo..君...a彤..靜兒就返去了..返到去..上課室點名咩都唔俾囉...就要走==..

好采我囉左..mp3..同3支chun po..jun..姐XDwakaka..正..係車度同包同蚊..坐..成班傻ge係度玩前面d人..>v<

聽mp3..反下野..好快去到,..小成大學勒..

                           好細個禮堂@@我.,包.,蚊坐dms牙sir..之後第一行..開始之前有d采排..ge........好搞野..豬wa=v=

坐左好內//同牙包係度狂玩野..佢話佢係個條其鱗..哈哈我係孟子!總之傻左咁..人地亞聖孟子仔..

包話7頭老雯像..佢個屎忽鬼/\/\" 好頂隱*

....正式開始lu....d ms牙sir開始先到....坐哂係我前面..頂..^^之後又唱乜又up乜..又係度老菊公..\/""菊成十幾廿個

                                  ..痴線嫁..XD哈哈哈哈..後面有d人90度菊/..傻ge>v<........

then一路都係度釣魚==..ha香sir都有釣..牙包又係..蚊又係XD嘻嘻嘻嘻 ..齊齊釣魚喎..

好快就成個完左..  搭車返去..車上又搞野啦成班....XD痴左線咁..日日都痴線..

我聽歌..教教豬=V=..KE....放左後.,我同mo仔佢地就去左栴樹X....本身LO成同雞WINg去ga..

lo成囉==..佢又勁怕醜..又盛==..e.........

             我地5個就飛的的去..去到行入去林村個邊..就見到soso陳梓佢地出緊黎..勁好反牙

..入個間屋本身勁驚嫁~~睇蝙蝠勁得意..不過又幾鬼袐@@..呵跟住係格離幅牆有個洞我地逐個逐個琴上去睇..

..老梓係咁扮自閉勁似鬼片個D..細路仔..佢個身出煙喎@[++]@哈哈哈哈哈哈哈

入完之後就走佬回家了..回到家我一味睇tv=V=...之後煮野俾我細佬妹食==.=..

11點//我細佬妹玩完了./我先玩搞到好遲@@>..好累牙..now....

一陣洗3朗3.......唔知做唔做到=[+++]=係咁先!!!!he!

刊登時間︰2006-04-29 12:22 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 4 月 25 日  星期二  晴天

改  驚訝

我發誓.....珮雯係會改..哂以前d野!!!><||||

由.......唔知上個星期..3定4之後.........

我會改!!!!!!!!!!!!....

刊登時間︰2006-04-25 09:11 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

happiday..每天也是這樣就好了..  開心

妖..我岩岩打左好多野ga..le篇>o<|||!

禁錯制...唔打咁多勒....=3=

今日..好開心././但又喊過..o黎..為佢..

哎==.........................................onon堂勁好玩..佢冇返學..連兩堂有得玩....!!嘻嘻..

lunch..仲好玩..玩傳話XD

放學係度打排波真係唔記得左佢今日練波..我仲諗住去3育..,

..但3又冇鞋又無..,==係度打波lo....係我諗住打波自ga.,.冇諗過睇佢..練波..

之後..bb..佢地3e...4點幾5點幾先放..==.佢wa..石佩佩係..度做project==......

我之後..就同佢地3個走lo..去大中途中真係好搞笑lo....石佩佩同bb搞gap...XD..

..之後送埋bb就回家去了....返到黎睇左陣豬..就上左黎..打日記=============

好唔老据...我驚又試係咁..我唔想再有人知>"<..!...邊條..pk..周圍講..

好後悔..><|!!!!!!!!!!!!!!!!!!

刊登時間︰2006-04-25 09:01 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 4 月 24 日  星期一  雨天

假後第一天上學@@  開心

今日放完假第一日返學勒|||>v<

朝早walking to school..個時橦到carman同拉拉..,飛的..我見到..又去痴車坐>v<" ha..唔係咁好意思..

返到school..上課室就見到..牙蚊..嘩成個非洲黑人咁ae@@..佢去左泰國旅行原來..哈^^

之後閱讀堂本豬ok喎@@//..都唔鬼知係邊個係屋企見到是但立geXD.,.嘻..

跟住全日都係派卷...=0=..牙反野.....哎哎哎呀//.6科..肥5科@!..屎得

今次真係考得very bad..但我有信心..大考會好!!...

小息同包包chat*..咪又係個d..包..我覺得佢已經is my best  fd..[可借仲未算係]>3<

落左去..上返黎睇雜誌..俾人捉@@>.包鏘到行==..傻ge....then派卷..今日..d堂..同+俊狂鬥咀XD..

幾搞野..ha..lunch./.我地去左新興食....

今日臭hi....didi@@生日!!!祝...生日快洛唷DIDI!!..>3<

成班buy一件件..cake一齊食..幾好味.......哈哈哈哈哈哈之後返到去又派卷="=.嗚..

放學..落去練波..好開心>v<::..happi嘻嘻=]

唔知點解................今日..係我實行第一天改過的日子...冇咩問題!!!..

hahahaha>>好的開始>v<||!

p.s..佢個d野..我...有d唔想諗住..唔知點解可能....

刊登時間︰2006-04-25 01:59 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]