﹏me係..,傻既==v""""

 

                                                                                                                                       P﹏uNKKkK**|||!* ! 

 

提示.....28/8..要上學啦><"!

下個星期1!!


 

puimani115
暱稱: *.,<怪獸@〝pui;Man[]
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
BIG RAIN*!!
充實-V-"?
排波....
夾BAND*
日子.*....
文章分類
全部 (64)
平日生活既事 (5)
未分類 (59)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 64
留言總數: 5
今日人氣: 2
累積人氣: 2347
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 9 日  星期五  雨天

黑仔..日*  呆滯

哎牙....屌你老母!!!!!!!!!!!...好撚黑仔牙,..西面牙.................屌!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

我打撚左好多啦..一個禁錯制..d野就冇哂..我唔想再打啦!!!!!!!!!>/\<..

today是...bad day!..

9/6....bad bad bad bad day!!!!!!!!!

黑仔日.............................................

唔q打啦////..

但好開心同蚊蚊...同包...映左好多相.....

玩左成個返學日..............!............

3年黎第一次..有黑雨..........

仲要勁撚仆街放學就咁撚好天氣..冇落雨..

妖...!收得皮..唔撚打//.!

死仆街

 

刊登時間︰2006-06-09 08:37 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 6 月 6 日  星期二  雨天

today*  開心

今日..星期2..66 6牙......凶日...@@倒數..仲有5日..就考試了*..

哎哎哎.................kau wui lau ban ah..

點算ah...><"!?all又ng chi sing ng sing dol

ho ng chi dim..ci ho..>"<哎哎哎哎哎呀!!!

唉唉唉唉唉..有個死8...婆..唔知醜..

msn""..你有冇理過我牙?...,咁打..唔知打俾who啦..

死8婆.\/....怒火中燒//..,嬲中

今日..冇咩野..咪又係差d..late左......then...

又熱lin死..!!!!之後..上堂上堂..聽豬聽豬"...

lunch..完..美芝走入黎.....聽日..交va....shit..

.....放學...我諗住同梁子溫豬"...佢叫我去佢home喎

都傻ge..==..之後"我..放左學先知..today係最後一次練波!!!.

我咩都冇帶=0=..都話溫豬..啦--

但又好想打埋last一次..so打左..了....練波..對住個8婆....唔据..係咁同9兒..sugar...bb..仈

he..正斗!..放左..同師父佢地5人..仲有bb9兒同sugar*...eat dinner..我mo 水""

=.=....就多謝簡精傑勒   哈哈..*..好正d野/\/\"....................唔知去唔去camp好呢..

如個子綸baby 同...傻仔fung陪我打ma雀..我就去XDXDXDXDXDXD

hahahahahaha!!!呵呵呵呵呵呵!!等我le個勁人囉哂佢地d$..都好..等佢地冇得搭車'@v@勁奸ha

唔知去唔去呢""""dinner個餐好happi!..,then.9點幾.走lu

去左姨ma home...print野//!!...好多野做..聽日..交va... because

又要...[[[[成日吹水..""]]]..溫豬""..=v="ka..

then......就回家了..臨到門口出面冇幾遠..足左...隻青蛙..仔!!>v<""

kaka..off啦..........=v=..

死8婆...受死啦.>!!!!<"v

all....2ail... lee!>333<

刊登時間︰2006-06-07 01:16 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 5 月 31 日  星期三  雨天

喵~  疑惑

傻BBBBBBB>33333<||||!

 

 

刊登時間︰2006-05-31 12:48 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 5 月 30 日  星期二  雨天

星期2*  開心

屌.,..好唔据/.............打左好多.\/.禁錯野..!!!!!!!!!!!!!!!!!

唔知牙哎...=-=..ON膠ga..=3=""""

..出喵喎...經訓..maths..之後又同on居居嘈籃球d野|||

哎...530.//[[[[6月啦..06過左一半||]]]清潔日..,下半班清潔..我唔屎  hehehehe...就落左去練波..,

換3前又好搞野...哈哈哈哈哈哈哈哈..,~傻左咁>vv<""

放練波好搞野/.成對手差左落攤污糟水..度....e>o<""放左就同bb...,去大..中..本身then去powu打波..牙我

發仔叫me去.......但我著裙..咪返家lo...,8點到返到去.,.,想換3出去..,點知發仔.幫ma咪做野..冇去..

我玩玩下msn..都過左龍..冇去...就le兩個原因...

so今day冇去....then約左發仔""聽日..練射波||||||||||

..之後同人chat左陣""'佢好搞野...好搞gap>v<又同細佬..仔..電話左陣..

11點幾..食緊西米露..仲未同發仔約time>..老打俾佢都唔通..,

就打左俾細佬..叫佢叫飛話俾發仔知'''

又傾左陣.....我個時冇得玩電腦..了..

then...唔知幾時...教左豬"""""

刊登時間︰2006-05-31 12:19 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 5 月 26 日  星期五  晴天

怒*.\_/.  呆滯

星期5*..今日day f"

差d遲到./,/之後上堂lo..ha頭兩三堂..*係度即場改裙XDha*//超勁"

hahathz小琪*"keke///之後都冇咩野                   悶悶悶悶.,..冇咩聽豬..

..lunch*..冬菇仔|||music*...唱歌咁岩又唱水調歌頭..XD..,我之前成日唱...HE*..,

勁橋".....放學,,,,,,,,,,HA同小琪係CLASSROOM唱歌之後...下去練波"

打得好唔 据         開場...個趴街..,*...又唔郁又避波.......又唔出聲!!....佢想點姐姐!!!??

唔該..啦.........我殺波..殺到飛機""佢係度話有冇搞錯....,喎./.夠啦..佢..自己殺波又唔係成日過網

過左又唔係好太力..又有時飛機..個姿勢又卵死咁令喎!!!....我真係頂佢唔順囉..*'''

then話左佢一句.....哎..好火=="!佢...咪鬼打波.啦做到咁.."..

其他人都好唔据佢..佢地都差d火到想話佢"...之後==....我地成班入更衣室..,蜜針..勁講佢....

(雖然係唔係咁岩==)....之後同bb..佢..走..去左...7仔''''見到..leehoyin....ha佢請me>.飲野"

之後..坐多陣就走lu*""我同佢勁趕...*..佢趕bus*..我就去左3育..但8點勒"..遲左...

都冇咩點鬥過球..鬥過半場..,d女仔..好勁..[other女仔]...好羨慕佢地..好想有佢地咁勁/...

可惜老雯仔太廢..成日俾人格..慢得濟''>/\<"./.9點幾佢黎左..

之後..10點幾啦..,*..飛黎綸..同wun走..我又跟住佢地走..,*...DIu勁勁勁唔開心..

死肥綸問..點解你袋入面有包餅....趴你個街!!!!!!!!!!>/\<

係我唔同意...未知情的情況下..睇我..個袋...同入面D野!!!!!!!!!!!!!!!!\/我都講過話唔準睇GA啦..邊有人咁9屎ga..

之後...我勁驚佢地睇左..白色個本mickey mouse..牙@@@@@有...wkuint***d野gama..

我咪哭囉..勁唔老据囉..,自己一直走一直走..最尾唔見哂人佢地//,自己走lo...

係bus stop/./老喊成怒"...佢地正一9....9hain!/......   .\.../.*

係小巴又老喊"返到去...成大班人..家姐d fd黎哂..,開頭..唔係好開心ga都..,*

之後同wun/chat佢又無啦啦off喎..,搞到我要打俾佢追問.=3=

/\/\同佢傾左陣電話,.,hehe.,.,,then...一路..係咁玩..一咁玩..

3點幾4點鋤dee"hahahah..我成為大win家..,win左..40幾蚊$$$/\o/\呵呵呵"//之後./.就5左6點幾啦..[天光lu*]

then就唔打了"...留返..星期日'"...

刊登時間︰2006-05-27 08:10 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]