星期5*..今日day f"
差d遲到./,/之後上堂lo..ha頭兩三堂..*係度即場改裙XDha*//超勁"
hahathz小琪*"keke///之後都冇咩野 悶悶悶悶.,..冇咩聽豬..
..lunch*..冬菇仔|||music*...唱歌咁岩又唱水調歌頭..XD..,我之前成日唱...HE*..,
勁橋".....放學,,,,,,,,,,HA同小琪係CLASSROOM唱歌之後...下去練波"
打得好唔 据 開場...個趴街..,*...又唔郁又避波.......又唔出聲!!....佢想點姐姐!!!??
唔該..啦.........我殺波..殺到飛機""佢係度話有冇搞錯....,喎./.夠啦..佢..自己殺波又唔係成日過網
過左又唔係好太力..又有時飛機..個姿勢又卵死咁令喎!!!....我真係頂佢唔順囉..*'''
then話左佢一句.....哎..好火=="!佢...咪鬼打波.啦做到咁.."..
其他人都好唔据佢..佢地都差d火到想話佢"...之後==....我地成班入更衣室..,蜜針..勁講佢....
(雖然係唔係咁岩==)....之後同bb..佢..走..去左...7仔''''見到..leehoyin....ha佢請me>.飲野"
之後..坐多陣就走lu*""我同佢勁趕...*..佢趕bus*..我就去左3育..但8點勒"..遲左...
都冇咩點鬥過球..鬥過半場..,d女仔..好勁..[other女仔]...好羨慕佢地..好想有佢地咁勁/...
可惜老雯仔太廢..成日俾人格..慢得濟''>/\<"./.9點幾佢黎左..
之後..10點幾啦..,*..飛黎綸..同wun走..我又跟住佢地走..,*...DIu勁勁勁唔開心..
死肥綸問..點解你袋入面有包餅....趴你個街!!!!!!!!!!>/\<
係我唔同意...未知情的情況下..睇我..個袋...同入面D野!!!!!!!!!!!!!!!!\/我都講過話唔準睇GA啦..邊有人咁9屎ga..
之後...我勁驚佢地睇左..白色個本mickey mouse..牙@@@@@有...wkuint***d野gama..
我咪哭囉..勁唔老据囉..,自己一直走一直走..最尾唔見哂人佢地//,自己走lo...
係bus stop/./老喊成怒"...佢地正一9....9hain!/...... .\.../.*
係小巴又老喊"返到去...成大班人..家姐d fd黎哂..,開頭..唔係好開心ga都..,*
之後同wun/chat佢又無啦啦off喎..,搞到我要打俾佢追問.=3=
/\/\同佢傾左陣電話,.,hehe.,.,,then...一路..係咁玩..一咁玩..
3點幾4點鋤dee"hahahah..我成為大win家..,win左..40幾蚊$$$/\o/\呵呵呵"//之後./.就5左6點幾啦..[天光lu*]
then就唔打了"...留返..星期日'"... |