﹏me係..,傻既==v""""

 

                                                                                                                                       P﹏uNKKkK**|||!* ! 

 

提示.....28/8..要上學啦><"!

下個星期1!!


 

puimani115
暱稱: *.,<怪獸@〝pui;Man[]
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
BIG RAIN*!!
充實-V-"?
排波....
夾BAND*
日子.*....
文章分類
全部 (64)
平日生活既事 (5)
未分類 (59)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 64
留言總數: 5
今日人氣: 0
累積人氣: 2344
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 4 日  星期二  雨天

..聽日..!!*  不安

.又有幾天冇打勒"..

今日..7月4日"...,10點幾..仲未起身=3="..豬''..靜兒打黎話今日返學練舞:

我話我唔知有冇$..我出去就打俾佢'then打俾牙ma..佢話..俾..20$我.......哎..'..之後...搞搞搞搞又.....洗3又盛..,

又同細妹吵架=="///到3點幾//.靜兒又打黎..,我話我走,..

咁我就出門了.....去到.3點幾4點...去睇牙蚊跳..跳don't push me@@..又 hei le首..

上去608...find佢地./.佢地岩岩唔hei到-,-""..我就開自己今年個歌唱比賽...影片黎睇...好白痴..佢地返左黎.......

就練..係咁練"...出汗..@@..開哂冷氣都係咁..@@"..之後..4點..8 9 10"...睇前d舞蹈比賽d片..=''=

好勁d人==''..差唔多時間...3e..佢地過哂黎./..,就走啦一齊''..走途中..=0=大伙兒..唱歌:".

搞野..,..去到商場分返開.//我..a彤..a君..tiger..momo..

佢地..hidi 咪咪..彤彤//雞lin"..我地去昌運m記.....@o@  a君..sara同溫sin..見左..昌運m記..!

sara未夠15都收牙>o<"...總之我又去見...=3=

我聽日or後日一定..見ge!!.\/.kaka....

then去到了..sara同sin走左...我地陪a君..填野...ha..好開心牙>v<"..我見到佢..">33333333<''''

miss!...之後..填完..搞埋少少野.就走啦.大家..也回家...我就去sam yuk..c下有冇人"..

飛..潘lin..隊長..發仔..雞win也在...個時...6圖7幾7點...我就拿拿聲..回家..!換3..出黎..都係..差唔多..8點..

打到..9點幾..下雨=3=''...e...then同發仔..飛..隊長走..,.,

佢地走了我..仲..係7仔..陪迴...=="..諗緊buy咩..野飲==

buy左了回家.........返到黎..冇野搵野做...整個頭..諗住..比賽個日個頭:,,==

then11點9....叫puiyin俾電腦我..,同佢chat左陣:"..now打日記

.....哎呀!!!!!!!!!.聽日..知道我屎唔屎留啦>/\<"...怕怕..佢仲叫我..早d訓啦...諗..

......唉.....................佢自己一個睇波..又自己一個游水..傻ga=="..唔悶ge咩...搵我ma''/\/\"..講下..

 

p.s....你聽日..比賽..要+油丫..你都答我好..ga!!!...+port u"!!>﹏<"

保佑聽日..了!!!

 

 

刊登時間︰2006-07-05 12:49 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 6 月 27 日  星期二  晴天

.冇咩野=="  驚訝

有5天冇打日記了.....*唔想打咁多..

今日熱到抽筋

....我整係知now..要練好舞...去瘦身-.-"..

kaka>.明天同tiger a根...a彤..amok...去跑步..haha>v<"

..一齊去減!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

kaka...唔打咁多啦..

 

刊登時間︰2006-06-27 10:56 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 6 月 22 日  星期四  雨天

happi!!*  愉快

今日..係大日子>v<"!!...終於考完試nananana!!!

all ho  hal sum  ah""!>333333333333<"

開心死.//.but真蠢左lo>/\/\/\/\/\/\\/\/\/\/\/\<...

死仆街陳珮雯.......自己好蠢/.............有得出貓....俾我抄..我都唔撚..抄..死慒..炳!!!

>/\<...very失敗.....仲搞到人喊..,男仔黎];\

\then放左啦又俾ms ma...捉..尋日冇交缺點只..,today又唔記得!!!.頂原來夾左星星度..

[我有兩個豬係佢度]=3=........妖..我老母兩日都冇返...>/\<..

where..is she?!!!?11點半放左lu..去左黎綸home先..ha我係佢home出面..係咁叫

黎子綸..黎子綸咁..嚇屎佢>v<"..kaka...我驚佢唔係home..但希人係度ma..咁我又係女仔''

人地5會..就唔好..聽佢電話響..ka>傻仔...之後我..咪叫佢lo..>v<"

入左去..12點幾..同佢去搭71k...去太和..><".好大雨....途中all..kill lai lun da bei kui

lai lun ton  kui king左 11 fun  chong"..ka./.all ho 瓜,,kui!!!>333333333<

去到太和去左m記..,見到細佬pong and"..so 子fung"..

then buy雪榚......就見到蔥蔥勒[佢都去me home]

then去小巴站搭mini bus;去到我home..我先發覺自己冇.key@口@!!!!!!!

shit..then..又諗住爆門又盛kaka最尾老溫黎埋..我去叫林生..

問佢..囉key..[佢係租屋佐me的人\]

咁就入到去勒..haha^口^..then da雀啦...連續打左4日勒!!!

ha..頂瘾..^^*...開頭win ga我...但最尾都事.. shit!!>/\<

細佬...fung黎左勒"..

hhaaha..6點9..佢地走lu.我就電腦..食面..咁lo..我now好眼訓...訓,一大餐先..

!!!!!!!!!!5日後先返學kaka>33333<

好驚留班牙@@.........................頭先蚊蚊講返d野.我冇安心d..

/\3/\kaka..

now..比心機練舞.........同埋

你牙!!!..考試牙..要+油牙><"..!

仲有牙..你比賽,,na...唔好輸牙!!..你整親隻手...唔好..格硬黎..!!

all oli.. lee..

 i will +port u....anytime

 

刊登時間︰2006-06-22 09:22 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 6 月 17 日  星期六  晴天

one day..,*  開心

今day係星期6"..熱到痴肺=3=

冇咩....勁早起身牙@@....練舞"

....ka.我勁早到"...又怕遲到.怕怕@@

之後等齊人行上去".....悠然去建身室練...練左昶5個鍾=.=""

都冇咩點停!!!!!!!!!同埋好多..ge新動作..>﹏<"""

好難記得哂"..>"<...but雖辛苦但都縛好玩>v<"..he

3點6....同momo..a彤..tiger,,根去津津...食河...面..XD之後各自回家'""""""

我就去左大中"...同梁CHI溫豬:.佢教我個d..我都識ge...

8點回到家..puiyin的fd..在家...我發覺有人整過我d野,,,,

屌啦//聲...哎我真唔知咩事..我怪錯了..自己的妹妹...so內疚........now唔係好happi..

岩岩返黎o個時同左細佬..玩陣.玩到佢回家...........

哎..事唔好提..真係對唔住..我都唔知點同佢講.............><"

sor!!對不起..,10點9./.冇得玩lu...沖涼....練多陣..舞..,keep fit...溫豬"..

>333333333333<

刊登時間︰2006-06-17 10:47 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 6 月 13 日  星期二  雨天

exam*  開心

今日..係..第2日牙""

中屎同普通話,,"尋日化學同電腦.....

中屎同化學..已經死左啦><""..

咁日考啦..,咩都好似唔記得咁..[可能我冇咩溫過又唔係好聽豬啦平時=''=]

哎哎哎!..之後放左.....同佢地去大中..,腸粉仔食野"..

之後..陪溫sin..囉佢的電話..,*..之後大家便各自回家了*

我返到黎..1點幾咋:...家姐話..屋頂上有喵仔"..@@"

我地屋後的後..2樓個賓賓同家姐講..問我點算=="/.

你問我我問tree=v="?..u ask me i ask tree?..

之後冇理到..因為人地bb有兩假大喵睇~

之後,,,我教左豬........=.=..6點幾起身..

now..冇野做牙..諗住食d野同洗埋d碗...就溫豬勒"

溫世史...同英文 dict!!!!..,dict堅要溫!...之前食0牙><"!

+油牙老雯"!!...平均分一定要合格!!仲60..!..

哈哈哈!!*發緊夢>333<"

哎唔打

 

今日...係蘇咪哥哥大好人ge好日子!!!!!!!!!!!!!!

先吱塊落~牙~臭咪..!!!!!

>v<"..thx u!!!!!!!!!!!!

你有咩願望=v=?..我幫你實現

祝你...愈黎愈/..食屎XD"..[更係令仔勒"]

          WITH肥仔..青衣...永結同心=V="..

   WAKakakka!

刊登時間︰2006-06-13 06:55 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]