.又有幾天冇打勒"..
今日..7月4日"...,10點幾..仲未起身=3="..豬''..靜兒打黎話今日返學練舞:
我話我唔知有冇$..我出去就打俾佢'then打俾牙ma..佢話..俾..20$我.......哎..'..之後...搞搞搞搞又.....洗3又盛..,
又同細妹吵架=="///到3點幾//.靜兒又打黎..,我話我走,..
咁我就出門了.....去到.3點幾4點...去睇牙蚊跳..跳don't push me@@..又 hei le首..
上去608...find佢地./.佢地岩岩唔hei到-,-""..我就開自己今年個歌唱比賽...影片黎睇...好白痴..佢地返左黎.......
就練..係咁練"...出汗..@@..開哂冷氣都係咁..@@"..之後..4點..8 9 10"...睇前d舞蹈比賽d片..=''=
好勁d人==''..差唔多時間...3e..佢地過哂黎./..,就走啦一齊''..走途中..=0=大伙兒..唱歌:".
搞野..,..去到商場分返開.//我..a彤..a君..tiger..momo..
佢地..hidi 咪咪..彤彤//雞lin"..我地去昌運m記.....@o@ a君..sara同溫sin..見左..昌運m記..!
sara未夠15都收牙>o<"...總之我又去見...=3=
我聽日or後日一定..見ge!!.\/.kaka....
then去到了..sara同sin走左...我地陪a君..填野...ha..好開心牙>v<"..我見到佢..">33333333<''''
miss!...之後..填完..搞埋少少野.就走啦.大家..也回家...我就去sam yuk..c下有冇人"..
飛..潘lin..隊長..發仔..雞win也在...個時...6圖7幾7點...我就拿拿聲..回家..!換3..出黎..都係..差唔多..8點..
打到..9點幾..下雨=3=''...e...then同發仔..飛..隊長走..,.,
佢地走了我..仲..係7仔..陪迴...=="..諗緊buy咩..野飲==
buy左了回家.........返到黎..冇野搵野做...整個頭..諗住..比賽個日個頭:,,==
then11點9....叫puiyin俾電腦我..,同佢chat左陣:"..now打日記
.....哎呀!!!!!!!!!.聽日..知道我屎唔屎留啦>/\<"...怕怕..佢仲叫我..早d訓啦...諗..
......唉.....................佢自己一個睇波..又自己一個游水..傻ga=="..唔悶ge咩...搵我ma''/\/\"..講下..
p.s....你聽日..比賽..要+油丫..你都答我好..ga!!!...+port u"!!>﹏<"
保佑聽日..了!!!
|