日星期3..,..哈哈..開始..新的一天..幾開心..啦>V<||..我冇去睇..yeun..lu..今日..,
日//7點3起身..=V=..搭車去到大中,,跑lo..好睬趕得切=v=||waka**
..早會||上到去....英文..ha有聽豬..之後冇..又識左d野咁lo||maths..,唔洗講真係放棄了..
小息*..諗住囉筒波落去又遲得濟.,白囉..@@.,落到去係咁問9公野..勁迷網..lo..又話冇見到佢.
又話佢有o黎..,other人話冇..我唔知信9公好定other人牙..我自己問左佢..佢可能真有o黎..
but=v=..唔關我事勒||..仲有件牙..就係靜兒話牙><...so 可..,ying收
牙.,
佢估係 wun..,送..,嚇屎me>/\<||"之後去收料..唔係l[]>口<||嚇屎me!!>\/<||
then..物理/.有聽..但迷迷糊糊* lo..釣左陣魚==||ka
lunch*||本身同max..a5佢o地..但之後..冇..同左哥哥佢o地.,.死9..成日..串鬼我.., .\_/."
then返到去打排波..,msWong..都有打XD..,上去上化學..,牙聽豬..聽半唔聽半..,上實驗室..做實驗..
o係海水入面抽取鹽..,;;:煲乾海水之後有鹽出.=v=.我囉左o黎試..XDXDXD hahaha..咸..的!!又同左牙君講.....佢lo>﹏<|
THEN music*\\..勁好笑囉>vv<ms ma..勁搞野..我笑到痴左..成班.都望住我..XD..話我..傻左..真係無奈~哈哈哈
放學去左打排波..勁好打.又好玩..>v<||又有糖食....happi*..仲有就係/..同﹏死9||o係度玩..
追o黎追去..好白痴..,佢話我..我叫佢收皮....=o=||打到咁上下,,佢同死9走..我就走啦..唔記得幾時..
我去大埔墟.,.,睇有冇我想要o個對鞋.,但冇左..失望=v=..撞到肥仔..之後
去左3育打波..XD...ha..puiyin..囉哂3俾我....真係thz..因為尋日..著住校服打..勁唔方便lo..隻鞋又咩喎..唔舒服@@
then我去到死9..,雞wing..新發..,puiyin同牙 fung已經o係度ga啦..,>v<\|..連+倫都在..
講到死9.我真係好鍾意佢咁得意>v<||..o係度同佢..鬥搶佢波==佢勁快..不過佢成日串我..話我係豬..咁慢..
我勁嬲lo..今日食lunch先話完我..差過我細妹..,夠啦佢..屎忽鬼..==||之後我..嬲左佢..最尾都冇事XD..
我要做不小氣的人!!> he||..7點幾佢o地都要走啦..得返我.. puiyin..同fung仔仔@v@..
又o係度玩..射key..之後..+倫走埋過o黎同我細妹玩..ha佢好搞野..+倫同佢個fd超勁lo.,射key..勁準..
wt the fuc..,k\\.之後愈夜愈多人@@..,9點幾..超多勁人..,我o地3個..鬥左一次..冇鬥啦..勁難打根本冇得鬥ge..
10點幾..走了..+v+..返到o黎.勁累..手手腳腳好酸痛...
我未試過咁..樣玩牙>v<我feel到自己..d..技術..ok左.><||多返少少野咁>v<||
但係要做熟lo*
今日..係我4個月o黎..第一日開心日子!!!!XD..HAPPz>>!
now..點8.都未做一樣home work..聽朝交..==|shit.............

|