﹏me係..,傻既==v""""

 

                                                                                                                                       P﹏uNKKkK**|||!* ! 

 

提示.....28/8..要上學啦><"!

下個星期1!!


 

puimani115
暱稱: *.,<怪獸@〝pui;Man[]
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
BIG RAIN*!!
充實-V-"?
排波....
夾BAND*
日子.*....
文章分類
全部 (64)
平日生活既事 (5)
未分類 (59)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 64
留言總數: 5
今日人氣: 0
累積人氣: 2348
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 26 日  星期日  陰天

勁好聽XD* 

如果的事

作曲:王藍茵    主唱:范瑋琪     填詞:王藍茵

我想過一件事 不是壞的事
一直對自己堅持 愛情的意思
像風沒有理由輕輕吹著走
誰愛誰沒有所謂的對與錯
不管時間 說著我們在一起有多坎坷

*我不敢去證實 愛你兩個字
 不是對自己矜持 也不是諷刺
 別人都在說我其實很無知
 這樣的感情被認定很放肆
 我很不服 我還在想著那件事*

#如果你已經不能控制 每天想我一次
 如果你因為我而誠實
 如果你看我的電影 聽我愛的CD
 如果你能帶我一起旅行

 如果你決定跟隨感覺 為愛勇敢一次
 如果你說我們有彼此
 如果你會開始相信 這般戀愛心情
 如果你能給我如果的事
 (我只要你一件如果的事)#

REPEAT*##

我會奮不顧身地去愛你

刊登時間︰2006-03-26 01:31 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 3 月 19 日  星期日  晴天

3育.. 

星期6*..,今日....,都ok勒|||..,=v=..

我7點9..度起左身..,*之後趕快..返學..9點4先返到..,

練波牙...,極少人lo..,==||\之後,,有返d f.11*]

有得算係..開場勒*>v<||ha..之後..12點4.放..

勁趕lo約左呂+ Ho12點半囉金莎....,我..又要help..,bb放鞋..,so..就去左..囉先lo>v<..

一見到勁like*!!xP..,haha...25粒,牙@v@||正!..,之後就返去..何中help..bb.,then出返去.籃球場..

有班f.1o係度..我又入去.原來佢o地..,學界..today||./.so..我下晝冇野做..又去左..=v=..去換3..,搭車

唔打住..

刊登時間︰2006-03-19 12:45 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 3 月 17 日  星期五  晴天

今日|||  驚訝

星期5*..,

今日..冇咩野好普通的一天..,||上堂..eng..我搞串..牙sir打俾..媽子..投訴...屌都on99*]

唔聽豬lo..today又...最激氣係..,屎人呂kaho*\\\..話俾成盒..金莎我..[16粒]..

但係我..朝早遲了返o黎..冇去到囉..又唔係有心ge..佢竟然食左我d金莎..火/.

之後.得返5粒..激到我死..*..搵佢搵到5樓..係咁話佢..>o<||..

嬲到我..牙..西面..then都冇咩野..

放學練波咁lo..又唔見佢..,冇去到3育..,冇去..踢波..練排波.=v=||..好搞笑..練波..XD""

之後.放左..去7仔..有人..請雪糕..@v@..正..

ha..then同 bb.一齊..行去..大..搭車..之後我便回了家..,

返到o黎..msn.......聽日..可能又有金莎..因為..呂kaho.要賠>﹏<||...

冇啦..,聽日..又練波..,晏晝唔知去邊..maybe..踢波掛又可能去3育打波.,夜晚可能..,去bbq..直到星期日..

又唔知有冇..$..

=v=

今日..河豚..,通心粉..生日..@@..生易塊洛..>v<||

刊登時間︰2006-03-17 11:12 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 3 月 16 日  星期四  晴天

normal..  驚訝

星期4..又爭D LATE=V=|||今日..唔去3育啦.,好累

上堂又冇咩野/.中文堂幾好玩..||..之後..

好普通的一日..,||..lunch..車厘子\||=v=..

放..學唔見佢....我就o係度打排波||..

返到家..悶悶..的..,12點幾..睇睇下大鬧廣昌隆..教左豬==|\\

又就weekend>v<|| happzi|*

刊登時間︰2006-03-17 11:18 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 3 月 15 日  星期三  晴天

好累...開始開心啦XD..*  驚訝

日星期3..,..哈哈..開始..新的一天..幾開心..啦>V<||..我冇去睇..yeun..lu..今日..,

                            日//7點3起身..=V=..搭車去到大中,,跑lo..好睬趕得切=v=||waka**

..早會||上到去....英文..ha有聽豬..之後冇..又識左d野咁lo||maths..,唔洗講真係放棄了..

小息*..諗住囉筒波落去又遲得濟.,白囉..@@.,落到去係咁問9公野..勁迷網..lo..又話冇見到佢.

又話佢有o黎..,other人話冇..我唔知信9公好定other人牙..我自己問左佢..佢可能真有o黎..

but=v=..唔關我事勒||..仲有件牙..就係靜兒話牙><...so 可..,ying收 牙.,

佢估係 wun..,送..,嚇屎me>/\<||"之後去收料..唔係l[]>口<||嚇屎me!!>\/<||

then..物理/.有聽..但迷迷糊糊* lo..釣左陣魚==||ka

lunch*||本身同max..a5佢o地..但之後..冇..同左哥哥佢o地.,.死9..成日..串鬼我.., .\_/."

then返到去打排波..,msWong..都有打XD..,上去上化學..,牙聽豬..聽半唔聽半..,上實驗室..做實驗..

o係海水入面抽取鹽..,;;:煲乾海水之後有鹽出.=v=.我囉左o黎試..XDXDXD hahaha..咸..的!!又同左牙君講.....佢lo>﹏<|

THEN music*\\..勁好笑囉>vv<ms ma..勁搞野..我笑到痴左..成班.都望住我..XD..話我..傻左..真係無奈~哈哈哈

放學去左打排波..勁好打.又好玩..>v<||又有糖食....happi*..仲有就係/..同﹏死9||o係度玩..

追o黎追去..好白痴..,佢話我..我叫佢收皮....=o=||打到咁上下,,佢同死9走..我就走啦..唔記得幾時..

我去大埔墟.,.,睇有冇我想要o個對鞋.,但冇左..失望=v=..撞到肥仔..之後

去左3育打波..XD...ha..puiyin..囉哂3俾我....真係thz..因為尋日..著住校服打..勁唔方便lo..隻鞋又咩喎..唔舒服@@

then我去到死9..,雞wing..新發..,puiyin同牙 fung已經o係度ga啦..,>v<\|..連+倫都在..

講到死9.我真係好鍾意佢咁得意>v<||..o係度同佢..鬥搶佢波==佢勁快..不過佢成日串我..話我係豬..咁慢..

我勁嬲lo..今日食lunch先話完我..差過我細妹..,夠啦佢..屎忽鬼..==||之後我..嬲左佢..最尾都冇事XD..

我要做不小氣的人!!> he||..7點幾佢o地都要走啦..得返我.. puiyin..同fung仔仔@v@..

又o係度玩..射key..之後..+倫走埋過o黎同我細妹玩..ha佢好搞野..+倫同佢個fd超勁lo.,射key..勁準..

wt the fuc..,k\\.之後愈夜愈多人@@..,9點幾..超多勁人..,我o地3個..鬥左一次..冇鬥啦..勁難打根本冇得鬥ge..

10點幾..走了..+v+..返到o黎.勁累..手手腳腳好酸痛...

我未試過咁..樣玩牙>v<我feel到自己..d..技術..ok左.><||多返少少野咁>v<||

但係要做熟lo*

今日..係我4個月o黎..第一日開心日子!!!!XD..HAPPz>>!

now..點8.都未做一樣home work..聽朝交..==|shit.............

 

刊登時間︰2006-03-16 01:37 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]