﹏me係..,傻既==v""""

 

                                                                                                                                       P﹏uNKKkK**|||!* ! 

 

提示.....28/8..要上學啦><"!

下個星期1!!


 

puimani115
暱稱: *.,<怪獸@〝pui;Man[]
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
BIG RAIN*!!
充實-V-"?
排波....
夾BAND*
日子.*....
文章分類
全部 (64)
平日生活既事 (5)
未分類 (59)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 64
留言總數: 5
今日人氣: 1
累積人氣: 2349
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 21 日  星期日  雨天

喵喵bb  驚訝

今日./.星期日....now..7點10//.一陣要溫豬啦成日都冇溫過.....

失敗..*.\_/,哎...==........話溫..maths喎..,=3=

講野..,\-/!

8點幾9點起身..,訓過11點幾起身刷牙呀..,~沖涼..咁囉..,食左d野..1點幾又訓過=.=

3點9起身..,電腦..,*[又係]..

冇野做..又係度..食野...成日..係度"auo..=.=

冇野做......頭先..7點半...聽到..門口出面..有bb貓叫

我出去睇>!<////>口<....牙!!!!遠睇有一舊好細既黃色野"..走過去睇原來係BB貓仔!!..

我勁想即刻抱起佢....但係.............

佢個時w底左個頭..之後岳高頭....兩隻眼都係血!!!>o<""..我驚到..即刻嗌之後喊..

[冇用!].,...我即刻淆左..,只係度..喊..>/\<....哎..唉..

then..格離屋個姐姐...聽到唔知做咩事就走左出黎..,...佢知道這事後..,抱起bb喵..囉佢入自己屋

幫佢清洗....[佢..home有兩隻9..一隻貓,,..我想..是有經驗的人]..之後人叫我打電話去1083

check..漁濃署電話..,之後..搞左一倫...就有人話黎..我le度..戴走佢..,再過左一陣:..

個姐姐搞我門..俾我睇bb喵喵..,佢冇咩野..但係雙眼好恐怖..,唔知點講..姐姐話佢冇咩野..

叫我唔洗叫人黎戴佢走了..我媽媽可能養佢..,"....咁喎之後..我打啦咁就冇事啦..

now隻..bb喵喵係我度>333<""......但一陣可能要俾人..lu..勁唔捨得!!!

點知..,之後食飯啦..食之後...我同細佬.都係上面..puiyin返了黎..,

佢紙袋入面又有隻..喵仔!!!!!!!!!!!!佢係8號花園執

今日咩日子..=v=..有兩隻喵喵..我個隻黃色既..得..個幾月...

大..過上次個4隻..少少咋..但puiyin個隻黑黃色..有d似山貓..,係有兩3個月大嫁啦!!!

係電腦個d圖片....背景...超得意個d黎ga..!!!!!>333<"..超超超超得意..

得閒有相映俾各位睇.../\﹏/\"

哎..不過一陣要俾返人..我..驚佢..好似上次個4隻咁..散...易死..

so都係俾返d有經驗既人..,養了..但堅唔捨得!!*><""

哎..唔打了..唔知幾時..溫到豬..我le個死..懶鬼...=3=

 

刊登時間︰2006-05-21 09:33 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 5 月 20 日  星期六  落雪

練波,.打波  愉快

星期6*..520"..11點幾先起身=V=""

12點2..靜兒..打黎"..,話12點9..,

練舞//之後我..12點9都未出..就打倖靜兒肥仔:

我話...我唔夠TIME{".佢話好牙咁..1點..@@..死都唔夠time>/|<"

又冇講到俾佢地聽唔夠time..,又要應承..人..feel..到自己真係好趴街..=''=!!!!

>/\<..我成點8都仲係home!成趴街../好心你啦陳珮雯"...餐餐都係咁..

佢地打黎..哎..我仲係home..佢地好驚訝.....對唔住牙>/\<!!!!!!冇下次..!!!!

之後/我..趕左去..,"抬車..去..太和之後..搭火車..之後...,去到..見到..楊俊賢佢地..又見到ivan:.

問楊俊賢借電話..佢地話上哂去..,"..之後我勁慘牙.自己飛的...冇哂d $=''"=!

哎..最衰我自己...咁..上到..悠然..原來非常近...之後..肥仔"同..傻婆下黎接我上健身室..佢地練緊勒"/

之後..一齊練啦..俾牙婆..執我地..,執得勁正..!>v<""佢好勁..牙"佢自學真係跳得good"!

...panda又教左我地舞步..,之後..5點幾..練完..走..了*步行下山,,:"去運頭buy野食"//

之後..又一齊步行..去太和..,話..3個字..返到佢.之後..計時ha//..個肥仔牙突然行得勁快..>v<"

之後就各自走了././*我就去左3育...又下雨==老鬥波..@@""..哈哈哈!!!!!爽牙...又win左好多..我又成日入><"

kekekeke..>v<vvvv發仔好早走了..,"我 返我一個..之後過最邊場..搵豪D../.同佢d fd玩..好搞笑..好開心

then...熄燈了//,.*同佢地一起走去太和//又同豪D..傾計..,去左7仔..仲下緊雨..,then

就返home仔..了..

返到去..睇10面埋伏..@@..正.*

之後...累得濟教左豬"..zzzzzzzzzzz

刊登時間︰2006-05-22 12:55 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 5 月 18 日  星期四  晴天

練舞"".  開心

妖..打左好多野啦=3=!!!又冇左..,黑人憎....今日冇咩野..早會又話遲d 26度以or以上唔俾穿冷3,..x叉佢..
上到去...包包無啦啦俾.$咁wa..屌..
佢都kaikai.地...佢個腦有事牙?...
onon兩堂..又冇返啦佢..唔知佢咩事@@!? 有點掛住佢喎.....haha
同蚊蚊./..包包..蜜針..又玩./.野..映...相..XD.,.,good!
小息落去又c到佢../好happi"..老鄧兩堂..釣魚...唔知做緊咩--
lunch"..新興..
之後化學兩堂..又唔知自己做緊咩..jeff..同小白個./..pk/..搞gap 既.."
好搞笑..佢地講d野//不過好lin唔据佢..地囉我撼家D名黎講.....好搞笑ga!!..XD..咩屌你"治bi"
張我牙媽同我老豆個名拼埋.....哈哈哈哈哈哈哈~!!!
小白老豆叫大白鯊,,!!XD哈..*...不過我真係有D唔鍾意....=3="
我又唔夠佢地兩個串>O<",,,,玩唔到野..仲俾佢地串..咀...哼..
..撼家長佢..
之後MUSIC:>>放學...又練舞了~OK牙"好似改左..企鵝個動作"..>v<!
5點23..走了..同MOMO  A君  肥虎飛的..@@...我就去左..3育..本身冇識GE..點知入一入廁所..
雞WING..新發黎左..XD"..之後..我返左家..發仔俾一半車$我./.返到黎...6點3.4..
換3...食包..,廁所..,
出到去..7點5..6..=.=發仔話ME遲喎..ha..冇,下次>v<"..點知..佢又係度==?
之後同發仔buy包食"..,返到黎..同油條.印度鬥波....第2round就俾人,..抄10比2..==
當我返去個時wun,發仔同芝士走左./豪d...痴漢黎左..
我坐多陣就返左歸..lu..返到..9點..7..8..,
上黎電腦...11點3..lu..
唔打了..以下是我地今日映d相

@@包仔勁令女>v<!  ..=="
me樣7* 一齊露牙..e ..[我冇=v+] 7頭=.=[me]

le張最good">v<v___yeahyeah

 

刊登時間︰2006-05-18 11:23 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 5 月 15 日  星期一  晴天

星期一*  開心

今日..冇咩野牙..=V="星期1..上學囉*

....成日唔知做咩..我好似傻左咁.."又開心又盛.....

早會冇開..人地會考*..之後..上到..去..哎..唔記得左..要交閱讀報告.@@!!!!!

哎=3-冇得交.死得..,.,,so媚第一堂佢..發左癲喎係..度話a君=口-....卑彼!

之後.唔記得bring//鎖匙..,爆鎖@@..少..咁實ge鎖咁就冇左..啦..我係屋企搵ga=3=""

唔理啦..成日都冇咩野..lunch*又開心...放左學"

去彈結他"...沒教過野..係度..傾..歌ge事..之後..5點幾放..我就即刻老繽去..n222室

因為book左..課室也排舞牙>"<..死都..仆過去..!!>33333<"

之後..6點放室..,放左..同momo a君 a彤..肥虎去了buy野食..

去到m記個邊..見到..楊.....=.="牙ma....

之後.我自己就行大中..過..3育..去到..發仔係度..@口@/..死趴街..又話唔黎喎..又係黎左..

咁我..換3打波...,打到..9點幾回家..食飯..,之後...上黎msn ...電腦..睇..片笑到我死..>v<"

now..1點幾=.=.....就zzzzzzzzzzzzzzzzzzz係咁..byebye~

刊登時間︰2006-05-16 01:00 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 5 月 13 日  星期六  晴天

悶==的星期6...  不安

今日星期..6*..好早起了身了..*

唔知幾時...去沖涼..剪左個勁短ge頭[前面+頭穀頂..>[++++]<]...*

之後..1點幾..我要去..排舞牙@@....就舞蹈比賽....

then我又諗住late d先去....細佬又叫左..我去打波..1點==..又話鋤埋d..

兩邊我都冇去..牙today..,哎..因為..自己太懶..掛....成日拖..時間...拖拖下..3點幾4點==...

又係度..睇tv.,..哎呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!>/\<""...sorry咁多位..但我打俾mo仔同君..又唔通....

之後..night..7點幾..諗住..去..3育..又冇去..睇tv@@..好好睇..

==.....死細佬..邦邦又話..可能踩車去...叫左佢...去唔去都通知我嫁勒@@..又冇..正一屎忽鬼>v<"""

之後..9點,..仲諗住出去ga.. 但mk>>..話..唔好出...佢陪我chat喎~諗諗下..去到..又冇人肯同我條./.廢柴跟隊,,

同埋..now又咁..晏so..冇去..到.,.唯有等聽日..lo[//雀屎同豚豚話去XDMA]haha有人陪me::"

咁就同佢chat*then..又睇史迪仔--..--好好睇之後又電腦...一直到now..勒..1點..2..3..

頭先我就訓著..係電腦desk..細佬..嘈醒me..頂佢..係咁叫我..俾電腦佢..--...

嘈亂巴閉--,..diu啦sing..,=3="""

又串我..又..係度..嘈又敲野..=0=...牙ma==佢好87--*

唔打了..咁又一天...now is星期...mother's day牙>333<

 

刊登時間︰2006-05-14 01:10 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]