今日./.星期日....now..7點10//.一陣要溫豬啦成日都冇溫過.....
失敗..*.\_/,哎...==........話溫..maths喎..,=3=
講野..,\-/!
8點幾9點起身..,訓過11點幾起身刷牙呀..,~沖涼..咁囉..,食左d野..1點幾又訓過=.=
3點9起身..,電腦..,*[又係]..
冇野做..又係度..食野...成日..係度"auo..=.=
冇野做......頭先..7點半...聽到..門口出面..有bb貓叫
我出去睇>!<////>口<....牙!!!!遠睇有一舊好細既黃色野"..走過去睇原來係BB貓仔!!..
我勁想即刻抱起佢....但係.............
佢個時w底左個頭..之後岳高頭....兩隻眼都係血!!!>o<""..我驚到..即刻嗌之後喊..
[冇用!].,...我即刻淆左..,只係度..喊..>/\<....哎..唉..
then..格離屋個姐姐...聽到唔知做咩事就走左出黎..,...佢知道這事後..,抱起bb喵..囉佢入自己屋
幫佢清洗....[佢..home有兩隻9..一隻貓,,..我想..是有經驗的人]..之後人叫我打電話去1083
check..漁濃署電話..,之後..搞左一倫...就有人話黎..我le度..戴走佢..,再過左一陣:..
個姐姐搞我門..俾我睇bb喵喵..,佢冇咩野..但係雙眼好恐怖..,唔知點講..姐姐話佢冇咩野..
叫我唔洗叫人黎戴佢走了..我媽媽可能養佢..,"....咁喎之後..我打啦咁就冇事啦..
now隻..bb喵喵係我度>333<""......但一陣可能要俾人..lu..勁唔捨得!!!
點知..,之後食飯啦..食之後...我同細佬.都係上面..puiyin返了黎..,
佢紙袋入面又有隻..喵仔!!!!!!!!!!!!佢係8號花園執
今日咩日子..=v=..有兩隻喵喵..我個隻黃色既..得..個幾月...
大..過上次個4隻..少少咋..但puiyin個隻黑黃色..有d似山貓..,係有兩3個月大嫁啦!!!
係電腦個d圖片....背景...超得意個d黎ga..!!!!!>333<"..超超超超得意..
得閒有相映俾各位睇.../\﹏/\"
哎..不過一陣要俾返人..我..驚佢..好似上次個4隻咁..散...易死..
so都係俾返d有經驗既人..,養了..但堅唔捨得!!*><""
哎..唔打了..唔知幾時..溫到豬..我le個死..懶鬼...=3=
|