好啦..聽日就開始TEST中文啦.. 溫書溫書溫書... 今日TEST完英文聆聽.. 難到死..TACK5冇做過- -.. 就算比我睇住Date Flie都唔識做- -.. 今次英文又肥啦.. 聽日要溫經公啦.. 今日好平靜咁過... 記得比CM仔呀呀呀呀呀=]
6月份打第一次既日記.. 本人太懶既關係.. 係好耐都冇打到日記啦.. 睇返D日記..好似唔開心多過開心既.. 睇黎我要打返D開心日記先得啦..哈哈... 我的死期仲有一日就到啦.. 我要比D心機TEST好佢.. 唔可以再比呀媽睇死我唔得.. 我一定要升中.5.. 我唔要讀334.. 我要以中.5為目標努力前進呀.. 星期3開始要溫經公..之後就西史.. 西史用有勁多時間溫啦.. +OIL +OIL.. 夠鍾傾電話..唔打啦.. 聽日再打過先.. 記得比CM呀呀呀呀呀=]
我太懶啦..我打返昨日個D先.. 12-5-09 D時間過得真係慢.. 好唔容易先等到放學.. 但係要小組討論TEST.. 3:45等到4:10個MISS先黎.. 講到4:40先完左.. 但係係討論過程中.. 我一句都冇講到..所以係0分.. 13-5-09 唉...好累..好眼訓.. PE堂..做個個體能測試..累死我.. 9分鐘跑..我終於合格啦.. 其他冇變過.. 聽日又要上會計..我最憎..