今日終於記得打日記啦..
冇打幾日..E家補返先..
2-5-09..
今日出左鑽石山飲茶..叫哂我鍾意既野..好好食呀>3<..
之後出左去深水埗..見到呀嫲..姐係呀嫲又要比人罵啦..
我坐係呀嫲旁邊..係到聽老豆罵呀嫲..
好彩我有MP3..一邊聽歌..一邊打機..哈哈..
搞搞下..搞到8:00先返屋企..累死- -..
3-5-09
今日全日係屋企..
悶到嘔..
冇事發生..唔打..
4-5-09
上會計堂..真係辛苦..
訓又唔比人訓..
又要聽佢講D冇人明既野..
唉...
數學堂又要TEST..
今次冇條識..好彩問人借到NOTES..
今次都合格掛..
5-5-09
今日倫理匯報冇得返屋企食..
唉..冇20幾蚊..問呀媽拎返先..
如果唔係5月16日冇$出街..
PE堂熱死..仲要係到玩..
5月12-14日..又要TEST中文..
搞錯..唉..
一次過打哂幾日既日記..
係唔係要比返個CM我..當做十卜我呢..
CM CM我鍾意.. |