貝貝
叫你留下陪我..是一件沒可能的事..
puipui0905
暱稱: 貝貝BeeBee
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-06-03
2010-06-02
2010-04-23
頂你..
2010-04-20
文章分類
全部 (76)
回憶 (3)
未分類 (73)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 76
留言總數: 100
今日人氣: 4
累積人氣: 1029
我愛你..
蘋果多酚愛情占卜
蘋果多酚愛情占卜
2009 年 5 月 9 日  星期六   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:123*** )


2009 年 5 月 8 日  星期五   晴天


8-5-09 分類: 未分類

冇啦冇啦..
仲有一個月就要TEST啦..
我玩完啦...
E家先問FD抄數學 NOTE..
唔知仲有時間比我溫..
5月12日又要TEST小組討論..

估唔到5月16日就到..
諗起都HAPPY...哈哈..
比CM我=]..
 



2009 年 5 月 7 日  星期四   晴天


7-5-09 分類: 未分類

打返日記先..
今日冇咩特別事..
英文終於TEST哂啦..SO HAPPY..
不過經公就..嘈到死..
都慣哂LU..
你有你講書..我有我訓覺..
不過唔好阻住我訓..
佢地嘈係佢地既事..
做咩冇啦啦連冇嘈個D都要留呀..
你唔好日日都同我地講..會考班..會考班..
鬼唔知我地係會考班咩..
佢地嘈咪嘈LO..你講你書..
訓咪比我地訓LO..你叫醒左我地咪仲嘈..
你唔叫好過叫..
冇啦啦比你留15分鐘..哂我時間..



2009 年 5 月 5 日  星期二   晴天


5-5-09 分類: 未分類

今日終於記得打日記啦..
冇打幾日..E家補返先..
2-5-09..
今日出左鑽石山飲茶..叫哂我鍾意既野..好好食呀>3<..
之後出左去深水埗..見到呀嫲..姐係呀嫲又要比人罵啦..
我坐係呀嫲旁邊..係到聽老豆罵呀嫲..
好彩我有MP3..一邊聽歌..一邊打機..哈哈..
搞搞下..搞到8:00先返屋企..累死- -..



3-5-09
今日全日係屋企..
悶到嘔..
冇事發生..唔打..


4-5-09
上會計堂..真係辛苦..
訓又唔比人訓..
又要聽佢講D冇人明既野..
唉...
數學堂又要TEST..
今次冇條識..好彩問人借到NOTES..
今次都合格掛..


5-5-09
今日倫理匯報冇得返屋企食..
唉..冇20幾蚊..問呀媽拎返先..
如果唔係5月16日冇$出街..
PE堂熱死..仲要係到玩..
5月12-14日..又要TEST中文..
搞錯..唉..



一次過打哂幾日既日記..
係唔係要比返個CM我..當做十卜我呢..
CM CM我鍾意..



2009 年 5 月 1 日  星期五   晴天


習慣..定係唔習慣..?? 分類: 未分類

其實我話習慣比人踩係呃你..
我一D都唔習慣..比人踩個個感覺好難受..
我冇試過比人踩..
估唔到第一個比你表姐踩得咁勁..
我永遠都記得你表姐話.."個樣同把聲唔同".."係垃圾食物"
因為可以比我自己認清楚自己既問題..
睇黎我要早一步比自己接受問題..
喊幾多次都係冇用..
喊完都係要比人踩..咁我可以喊幾多次..