今日8點起身.. 之後同呀媽..老豆..同呀媽既朋友..去左沙頭角的新圍軍營.. 嘩..無聊都死... 咩都睇唔到..係到呆坐幾個鍾.. 下次我一定唔會再黎.. 唔打LU..太累.. 比CM呀=]..
今日又放假.. 又冇野做.... 昨日MISS比我地睇返英文的SBA分數.. 唉..又唔合格..得個10/24..中.5仲有一次..唉... 中文的SBA就一定冇問題..一定得嫁.. 仲有一個月就大考..唔知會點啦.. 唉.. 記得比CM=]
唉.. 今日真係黑仔.. 返到學校冇啦啦鼻敏感.. 好辛苦..唔知自己想點.. 今日由數學堂..訓到最後一堂..經公堂- -.. 得英文堂做測試先起身做... 但係難到死..睇左幾次先明佢講咩- -.. 辛苦到冇心機打.. 比CM呀=]