zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz~~~~~
放假lu-v-
希望家長日既時候可以係阿媽身上拎個高科技產品^^
今日好攰-3-
早上,好似發緊呆,直到language art 完=.=
然後,h.c好好好好好認真咁聽緊書^^
期待左成年半既h.c 第1拎到手^^
希望其他班冇人勁過我la;P
music,悶~~~~~不過if 好正
好浪漫-v-
lunch,hea住咁過^......(閱讀全文)
2011年大家都要be happy^口^
聽日d功課都7788(v.a除外)
呢個星期好忙=.=
星期一至五d功課慢慢黎=v=
plan下先
聽日做v.a^^
星期二抄中文個本閱讀篇章
星期三至四做實用文(唔知駛唔駛做,聽日問下鄧欣=.=)
星期六做中文book report
星期日做bio^^,+oil+oil
然後就溫書mod......(閱讀全文)
平安夜la,好寂寞......
從來都未試過咁唏噓
雖然岩岩有人約我去踩單車
但係全男班,唔係好岩channel
唉,已經唔想出街
個個都係成雙成對
諗番一句歌詞
'形單隻影,往事在回味,白雪,就讓我分不清那天與地
逝去了情感'
唉
冇情人既聖誕節好lonel......(閱讀全文)