咩都冇~~~~~~
原來我根本唔係唱歌材料
參加sing con只係不自量力既表現
我點都唔會唱得好
上到台到
又走音又咩
安慰獎都冇
jess weki仲整banner
......
琴日去左展平牛屎既九擔租
仲係見到個d呀sir
其實第1個活動都ok ga
lunch之後就要攀山涉水
對我呢d港童係好辛苦
我地今次冇人展平呀>v<
====================================
今日,早會
都唔明點解我地個班要借咁多書-3-
好麻煩呀~.~
通識堂,釣魚中~~~......(閱讀全文)
妖,聽日要去踩牛屎呀-3-
我依家係jess屋企打緊qooza
n年冇打過la=.=
今日去左換返件衫-3-
件衫唔岩我=.=
換左條幾靚既裙=v=
仲有咩呢~~~~~~~~~~~~~~~
應該冇la掛
=,=..................