9號星期日
號今晚出左cwb搵泡泡佢地,搵完就去左偉健屋企,走果旳已經6點幾~3到東村同泡泡傾左個幾鐘電話,泡泡其實我想講你真係誤會左我~我真係冇諗過要兜個話你,我真係唔鐘意我會好直接囉,以我同你咁fd真係冇咩出唔到口~所以你係諗多左~仲有阿龜sorry因為今次同佢既對話我講過你~希望你睇到唔好放係心~其實我都有同你講返
10號星期一
今日返工真係好辛苦好眼訓,因為琴晚上左偉健屋企玩,到放工去左西貢海鮮島食海鮮正~~成家人去食,食完海鮮再去食糖水,聽說係西貢好出名,但又真係幾好食既,食飽就返屋企訓
11號星期二
今日返工都係去左西貢食海鮮,但係今次就同我家姐同佢條仔加佢地d fd去食,今次有個日本妹係到,原來d日本人真係好得意佢地講野d音同佢地成日都係到嗌哈哈~食飽都係去左食糖水,連續兩晚都係,不過真係幾好食~~haha食完糖水就車個日本妹同佢條仔返酒店,之後就出香港仔兜埋阿龜上我屋企,上到黎同佢打左陣機同吹左陣水就死左去訓
12號星期三
今日放假同阿龜訓醒就出左香港仔cut頭髮,唉好灰,cut得太勁喇~都唔知點返工~cut同阿龜去左食野,食完就同佢返左我屋企~一返到屋企我大家姐就打黎叫我出香港仔陪佢野>o<shit岩岩返屋企又出返去~去到同佢食完野就同阿龜去左搵傻威同嘉勇,搵完就各自返屋企~
|