o阿聰o
無聊打打~
qqchung
暱稱: o阿聰o
性別: 男
國家: 香港
地區: 南區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
屎忽徐生日
壓力
苦悶
嚇死人咩
中秋
文章分類
全部 (28)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 28
留言總數: 7
今日人氣: 4
累積人氣: 502
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 25 日  星期二   晴天


22號 分類: 未分類

  放工上左阿龜到~有好多~~打麻雀打左成晚玩到5點幾vivi走左屋企~阿貓就留左係到訓~~之彼麵唔知有咩好打~算啦



2007 年 9 月 13 日  星期四   晴天


9號~12號 分類: 未分類

9號星期日

號今晚出左cwb搵泡泡佢地,搵完就去左偉健屋企,走果旳已經6點幾~3到東村同泡泡傾左個幾鐘電話,泡泡其實我想講你真係誤會左我~我真係冇諗過要兜個話你,我真係唔鐘意我會好直接囉,以我同你咁fd真係冇咩出唔到口~所以你係諗多左~仲有阿龜sorry因為今次同佢既對話我講過你~希望你睇到唔好放係心~其實我都有同你講返

10號星期一

今日返工真係好辛苦好眼訓,因為琴晚上左偉健屋企玩,到放工去左西貢海鮮島食海鮮正~~成家人去食,食完海鮮再去食糖水,聽說係西貢好出名,但又真係幾好食既,食飽就返屋企訓

11號星期二

今日返工都係去左西貢食海鮮,但係今次就同我家姐同佢條仔加佢地d fd去食,今次有個日本妹係到,原來d日本人真係好得意佢地講野d音同佢地成日都係到嗌哈哈~食飽都係去左食糖水,連續兩晚都係,不過真係幾好食~~haha食完糖水就車個日本妹同佢條仔返酒店,之後就出香港仔兜埋阿龜上我屋企,上到黎同佢打左陣機同吹左陣水就死左去訓

12號星期三

今日放假同阿龜訓醒就出左香港仔cut頭髮,唉好灰,cut得太勁喇~都唔知點返工~cut同阿龜去左食野,食完就同佢返左我屋企~一返到屋企我大家姐就打黎叫我出香港仔陪佢野>o<shit岩岩返屋企又出返去~去到同佢食完野就同阿龜去左搵傻威同嘉勇,搵完就各自返屋企~

 



2007 年 9 月 6 日  星期四   晴天


分類: 未分類

突然覺得身邊既人個個都好煩~,點解成日咩都係吹住吹住迫住迫住咁ja~其實都會搞到我好大壓力~你地唔出聲唔代表我唔去做~你地越出聲我就越唔想做~真係好煩呀~



2007 年 9 月 5 日  星期三   晴天


9月2 and 9月4 分類: 未分類

9月2日

今日出左cwb同泡泡,bb,阿龜行街~過左灣仔機城打機~落到去泡泡比人屌~真係第一次打機打到比人屌~真係黑暗,以後都唔會再落去~打完機去左石排灣吹水飲酒都好耐冇試過喇~但係今晚真係好唔開心,好多野諗,突然間覺得人心難測,搞到我對人冇左信任,希望係我多心啦~唔係既話真係會冇左個好朋友真係唔想發生~可能真係發生果時我會扮唔知啦~但同時自己都覺悟左就係自己唔應該再搵佢再理佢......

9月4日

夜晚出左香港仔同屋企人食飯,食完打左一陣機就上左阿賓屋企等到2點幾,偉b泡泡,嘉勇同泡泡先後黎到,人齊開局,都好耐冇試過喇玩左一陣馬騮都上埋黎真係多人,難得難得~玩左成晚=冇玩過~都冇所謂既都係要個過程ja~玩到6點幾成班人過左金門食早餐~突然好有以前既feel,唔同既只係個個都成熟左,真係好懷念以前~唔知等大家再大d果時會唔會再一齊係金門食早餐呢?閒時咁樣同佢地玩一兩次ok既~幾開心呀~食完早餐就各自返屋企~咁就過左一個開心既晚上



2007 年 9 月 2 日  星期日   晴天


返工 分類: 未分類

返左兩日工~真係好大壓力~~而家先真正感受到唔讀書既壞處,日日對住d鬼唔知佢地講,問我野又就好似啞左咁唔識答佢~果下真係覺得自己好失敗,從來都未試過有難受既感覺~~好彩果到d人都唔介意呢一點~有機會真係好想讀夜校學返d英文~真係想叫救命~