病鬼左~個喉嚨痛到死咁~~星期日仲話去燒野食都唔知自己得唔得呀>o<"快d好返啦~好辛苦呀!!
琴晚落有人生日~落左吧玩好多人~玩得都ok開心既~落完吧玩再去下埸~但下埸就小緊d女去~原本有嫁~但係算啦~去到同阿龜,豪賢馬騮4個玩都好好笑~哈哈~~~最後玩到7點幾個個都返屋企訓>o<"
琴晚出左去同我家姐唱k~經今次一唱有排都唔會再去>o<
好慘到左而家都係唔知點放相上去~~
出海玩都唔知搞唔搞得成~都好耐冇試過喇!!如果搞得成又可以叫埋佢去就正>o<
時間一日一日咁過~每日都係到等緊一個人電話~但每日都只係得個等字~唔知係我做錯事定係你變左呢?