人真係變得好快,失去左一種感覺之後,關於佢既一齊都可以唔理,其實都係一件好事黎既,最小都唔洗諗咁多,唔洗再覺得自己拖住左d咩~都係自由自在生活既感覺好,或者自己冇本事去搵自己想要既先覺得自由自在好啦~來來回回都係返到原位,朋友永遠都係朋友~到頭來通通都只係可以做朋友都只係可以放係自己個心到,一齊都冇變過,人地唔明白唔緊要,反正從來都未有人明白過,人最怕失去方向,但自己偏偏失去方向,究竟幾時先會醒覺......
如果 當天偶然曾提起我 難道我 這樣已經足夠快樂 如果 沉默真的太多 因我怕又出錯 不想躲 但怎麼跟你講 可否接受我 *而每次見你身邊許多許多個 假設你是我 怎可能沒妒忌 沒痛楚 再記掛你多少光陰 瞬間不覺已消磨 來日老掉時 仍是獨個麼* 想到你 夜深中突然心痛過 求憑著一首歌 你一生都記得我 想愛你 日子為何都給錯過 多少個秋和冬走過 才肯喜歡我 如果 只感到無聊才找我 能共你 說著笑都感到快樂 如果 何日街中碰到都見我是一個 可清楚 日子的喜與悲 想跟你渡過 REPEAT* 想到你 夜深中突然心痛過 求憑著這首歌 你一生都記得我 想愛你 像此生未真的愛過 多少個秋和冬走過 才可清楚我 怎麼你竟然捨得我 常孤單一個
今日上左周周屋企訓~應覺好好~都好耐冇同佢咁樣睇碟同吹水喇~真係好懷念以前佢住東村既時間~~不過已經過去左喇~成晚冇第二日就話去游船河~呵呵~~玩香蕉船好好玩~好玩過上兩次去~~玩完真係好想嘔~但係過左一陣就好返好多,haha今次玩Wake board大有進步~kakka行直路已經唔係年咩難事~~我知道下次我會學識緊多~~加油呀~企個假期過後真係要搵工喇~聽到kitty咁講加上自己都有諗過~真係唔可以再過d咁難既日子~比心機啦~仲有既就係周周真係我既好知己~同佢傾計真係可以傾得好開心一傾就唔經唔覺傾好耐~同樣阿龜都係~16同17號真係詔得好開心~
哈~好笑唔知好過知~知道左原來可以令自己冇哂心情~
以後有咩都唔洗我搵啦~就咁啦~~
琴晚原本同周周同佢條女去睇戲,點知出到去話太夜唔睇之後同佢去左食糖水同打機~~打到陣之後同阿龜泡泡3個去左吹水吹完之後就同阿龜上左去搵我阿哥~坐到9點幾走人~~