哇。
聽日就考SCI啦 T^T
都唔知點算好
媽媽係到,佢唔比我開電腦…
(所以就打係WORD先..^^”)
呢幾日無打日誌..唔好意思…=]..
今日打反都好比面….
依家係到溫緊d SCI生字-3-‘’ 好難呀!
你知啦,我唔鐘意記野架啦…. T^T..唉哎….
呢幾日話同人講我有溫書呀^^
不過呢`事實上就係到瞓教教豬Zzz….-3-‘’
(.____.)我好曳呢?!..
我都覺….不過我唔係溫書o既材料嘛….
讀書就Okay la ^^”
呵呵`都唔知今次考試成績會搞成點T^T”’
上次都還可以….`考得唔係好差-v-+ (汗,,全級37…
-333333-‘ le幾日都無咩特別事情發生….
只係考試….
不過-=-天氣方面- -‘就好差啦`…連日都落大大雨….
上次同格離座個女仔一齊行反屋企`- -;
唔小心踩到水` d水過腳跟位(雖然好少)
踩完之後只腳係Feel到有水係到`郎下郎下- -‘
唔打啦- -`陣間要出去同親戚興祝父親節`….
點都溫下d生字先
`= =’……
祝大家考試順利` + 各位爹爹s…父親節大快樂^3^
|