第2日,呀媽竟然鎖我機T^T
佢係個鍵盤上面寫左張紙:
「 不用開電腦了
我已加密碼.
今天玩做功課 <-- 奇實我都唔係好明咩叫玩做功課,不過。我猜,佢個意思係「玩和做功課」--> -3333-||
做數、打羽毛球」
今朝,-3-'
我地因為尋日夜訓(汗''
所以10:00幾先起到身!
食完個LUNCH''
阿媽要我幫我親愛o既表妹補習`
-33333-;
同佢補左常識同英文`
個陣我發覺,原本自己教書都幾好`
呵呵呵*V*|||
補到咁上下,我地就打機(ps. 呢一個「機」唔係電腦!係ps2= =')
打左陣,「我都唔係好記得我地做左d咩」
呀!係`
表妹話想去打羽毛球,
不過我o既潛意識話我知,
我唔打得,一打……我就會死=3=' 係累死!
之後,我Say 左n0` 佢都唔好Say` yes 既
仲有,
好似有同輝輝傾電話架!
咁就過左一日,你話啦,
我e 個假期既開始係咪好不幸?!= ='
|