今日呀~
係情人節......唔知你有無買or整「朱朱力」比你心愛o既人? 我就無lo~不過有個FD番到school就叫我送「朱朱力」(佢有朱朱力)比某人....... 結果梗係無送啦(唔係怕怕,係怕送左...之後又好似唔你likey唔點先...好難收) 不過,我都有D心思思想送。 我見有D同學都有送...好似唔送唔係咁好,何況今是係情人節,情人節唔送朱朱力好浪費。 唔知有無人買朱朱力比我..........有.......無 今日辛苦大家睇我個日記>>
送比你地