今日放假lo~
見唔到我D ..best FD 可愛 FD.........
不過今日有媽媽陪我,媽媽今日都請假.
今日本來淨係o係屋企....
不過,(PS: 我已搬家` 搬左去大埔,, 嚴姨姨係我鄰居)
嚴姨姨同佢個作仔陪左我地(我and my 媽媽)去左酒樓吃午飯。
哇!個到D野食好好味.......
吃飽飽去行街街,
我地(四人)去左吉吉島行街街。
行下行下我記得,....我整唔見左支筆個筆蓋,所以就去左「大眾」買番比亞sir。
今日既行程大約都係咁,,,,