今日我去左我個good fd 個brithday party
我地(壽星女,我,fd,)去到玩左大富翁
初頭我地上左「壽星女」這床道睇YEs (如果想知我地睇左D咩留言比我,我講你聽)
睇完之後本來諗住響床上玩大富翁,不過「壽星女」將床大細
所以出廳玩.....
玩到我個fd欠我$18000 (還死佢不過佢已經還靜$7000幾 )個陣....「壽星女」又話玩uno.. 整到我個fd無得還番個$7000幾蚊比我 ..哈哈 她一世還唔清的債........
玩玩下uno 又話上去睇日記~
咁我咪跟大隊(雖然得2個人)上去睇日記~囉!
睇佢個本2年級週記笑到我同我個fd 肚仔痛....
5:30:
弄pizza
6:00
吃拿破輪cake(佢媽媽弄的)好好味

|