考完我親愛的試了^^v
YA......
希望得一兩科唔合格啦~
講到底我都係無溫書先.......
係我既錯!!! >TT<''
我考完個DaY`早放都係用黎打打機~咁啦 >V<'' Ka ,,
係我衰˙^˙..
講番先....
我第一DaY`就考L.S啦T^T痛苦!
不過E科係我為一溫左dd...^^ keke...
............
唉- -'數學一向都唔係咁好既我,
唔洗講一定考衰- -''<---說真的!
中文本來都幾好既.....
不過T^T..呢...
係作文個到,就衰左....
E個唔係能力既問題囉!!!!!
係大意!
我睇留左個大作!! >mm<
咁就無左40
----- 分啦! T^T
60
幸好最後5分鐘我竟然睇到- - (我想唔知笑好定喊好- -'')
我用左1-2 mins 去諗...用3-4 mins去勁寫左150字出黎- -'
(個篇野要寫350字- -')
係就係少左d...不過3mins喎....好好架啦- -+(學下啦,E d叫自我安慰....3mins- -'')
唉- -'慘慘慘!
其他科都可以既!不過.......IS就無咩信心lu T^T
我既聖誕會點過呢??..
(唔該睇睇e道!! 嚴重講一聲!! e板b0lg並非最新!!!)
|