妹豬的小日記
我的日誌<包羅萬有>~~
~睇下啦~
qqmelisa
暱稱: Melisa
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
對不起
哇 超累!!
超耐無打.__.''
生日會@3@
哎aaaa !! 今日籃球隊...
文章分類
全部 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 42
今日人氣: 2
累積人氣: 1107
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 12 月 20 日  星期三   晴天


2006-12-20 分類: 未分類

考完我親愛的試了^^v
YA......
希望得一兩科唔合格啦~
講到底我都係無溫書先.......
係我既錯!!! >TT<''
我考完個DaY`早放都係用黎打打機~咁啦 >V<'' Ka ,,
係我衰˙^˙..
講番先....
我第一DaY`就考L.S啦T^T痛苦!
不過E科係我為一溫左dd...^^ keke...
............
唉- -'數學一向都唔係咁好既我,
唔洗講一定考衰- -''<---說真的!

中文本來都幾好既.....
不過T^T..呢...
係作文個到,就衰左....
E個唔係能力既問題囉!!!!!
係大意!
我睇留左個大作!! >mm<
咁就無左40
           ----- 分啦!  T^T
            60
幸好最後5分鐘我竟然睇到- - (我想唔知笑好定喊好- -'')
我用左1-2 mins 去諗...用3-4 mins去勁寫左150字出黎- -'
(個篇野要寫350字- -')
係就係少左d...不過3mins喎....好好架啦- -+(學下啦,E d叫自我安慰....3mins- -'')
唉- -'慘慘慘!
其他科都可以既!不過.......IS就無咩信心lu T^T

我既聖誕會點過呢??..

 

 

 

(唔該睇睇e道!!   嚴重講一聲!! e板b0lg並非最新!!!)