今日無咩特別bor
不過今日呀sir(中文)叫我地作文......作一件有趣的事情
我同我個朋友就作左一個夢
我個夢當然係作嫁la..因為作文ar嘛
我個夢係咁..唔係..係我作o既夢係咁 :
我一開始就響個森林道,突然...有一個人(my fd 我用小美代表)o係我面前講:「你在這裡幹嗎,我們一起走吧!」
我地行到黃昏的時候,突然遇到一隻野獸。
我見到個隻野獸就尖叫起來,小美聽到我尖叫就抱住我飛上樹上,不過隻野獸突然伸出翼子飛上樹上一口吃掉了小美。
我見到咁o既情形就二話不說拿出手裡劍(火影忍者的武器)一下子飛向野獸的頭部----中了,野獸咆哮了一聲,小美就連血在野獸的口中吐了出來........
我見到小美吐了出來就一邊哭一邊飛撲埋去佢道,佢冷漠的說:「去沖身la~這個不是哭的時候..」
我生氣的說:「我都係關心你先哭,你還這樣說。」
忽然小美拿出冰劍刺向我的心,幸好我避開了。
我問小美:「為甚麼你要這樣做?」
她想回答的時候......
鬧鐘突然響起... ←現實開始
回校後我問佢:「你點解要殺我?」
她回答:「誰要殺你?」
「我都不知道(誰知)...」
|