妹豬的小日記
我的日誌<包羅萬有>~~
~睇下啦~
qqmelisa
暱稱: Melisa
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
對不起
哇 超累!!
超耐無打.__.''
生日會@3@
哎aaaa !! 今日籃球隊...
文章分類
全部 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 42
今日人氣: 14
累積人氣: 1119
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 12 日  星期日   晴天


補打= =都唔記得幾號...... 分類: 未分類

係囉係囉!
畢業!我知我知.......
大家都唔會記得我.......
都唔會上我blog所以先唔打姐~~
中學....咪打番囉.......><

畢業營........
開心係開心.......BuT......傷心仲多唷...."
喊.......一定有,,我指我...>m<..
我同6F(F班係最勁....唔係最差啊)D女仔(去個D)一間房~~<==屋??
↑我都係6F....FFFFFF=AAAAAAAA+
2日1夜....
1夜.....okay la 都...《不過對要分開...I mean 分道揚鑣....o既同學仔們~當然係....唔夠啦>v<》哈~
我去襯camp 多過3日2夜我先唔會通消唔訓........>>姐係話~我今次訓左1個鐘~<----遲D講幾點
咁呢~
我地早上~~~番school....坐車車去果個camp地~!
去到.....聽佢講完20分鐘到野之後分房~~<==屋??
↑我地聽佢講偉論個陣...有2隻bee bee 搞搞陣呀~~驚到我地d女仔死左- -
好!
分房後~我地放番好d行李~~55..行李>n<哈哈~
之後話自由活動~我地起初唔想郁~因為得得帶左NDS啊~~
不過,為左老師(Because 我地係到~老師係唔可以離開架^*)我地就「出發」去左唔知邊到,,
好似初初去左散步.....(我不知幾想同自己LoVE o既 BoY去散~不過可惜....我唔珍惜>b< <==諗起都傷心><!!)
之後去左借單車踩~~原來有人唔識踩單車~~哈哈!!
想教,,不過佢開唔到- -
(茶實我係果次意外....<---痛死我,之後我都唔係好敢踩.....不過去頂硬上>o<)
踩到累停左係"路"邊~
跟住,我比人搶左架單車><..
所以就去左爬網...<==網 yes~!繩網呀!= =+
爬到咁上下...就去左睇D boy 打波~~ 型到嘔>,.<....<--只係一部分...<--仲要係少量..- - <---Ar Sir唔計 tim 仲要~
唉! D 男仔質素真係麻麻地...>>
跟住,,個天都蝦我~落雨= =~
之後我地番左去餐廳....因為要食「癲娜」...係呀= = dinner~
然之後呢~老師話我地唔跟大隊呀>L<
不過都算啦~因為D菜好得呀!好味到想...唔知點~>味<
好食完~
我都去左個禮堂??都唔得係唔係==
講話係咩畢生難忘~~呵呵.....+ +
我地要聽呀...鄭傳道講野= =好慘呀!佢講野好大聲呀!救命!!媽咪呀!買個耳塞比呀啊!
佢D歌聲...真係震爆=MIC>...<
HELP ME∼哈!
佢唱完到第2個唱~
之後到"禾門"<---我們呀
放人之後....番屋企??係....房掛....<-----單位<----對對!!!!
我地勁歌熱舞~~~
「搞」、搞陣~~~<--我同嵐嵐<---girl黎嫁~
玩到MIss話要關燈
個陣我同車車去左買food <--零食~~
(我個條訓覺既{短短短短短短短短短短短短短短短短短短短短短短短短短短短短短短短短﹜褲要出街!仲要比D男仔見到><
救命!....
>U<
之後,,o係好黑既路上行~好真係好驚驚.......驚到震震~.....><#
去到小食部...買完~飛番~應該係話~飛跑番去「禾門的單位」到~
大家去累個陣,,
我地就去左得b個張Bed個到傾心事><%
又同佢個bf講電話~><唉~但係地係唔可以同佢講.....我知無得救架啦...唉<---無端端講左eD tim ~好講番...佢地架啦~
傾完之後..就玩NDS^^
好好玩呀~佢果部機果D GAMES @@

^^>>>>>
日出:好想睇....
個班仔約左5:00出去跑呀~不過又落雨= = <---仲打雷同電呀....嚇死!!
所以我地冒險去左佢地個單位!其實唔得...
等到停雨.........
緊住去跑...........
佢(女=g)去跑佢(男=b)又去...........................................
佢(g)跑左佢(b)又去左..........見到都...痛

諗起都~~係咁囉~~~真係好想跟埋去.......
個陣d人都叫我去``不過我又懶大方><後悔.........
日出~
o係公園見到.....靚靚唷!
不過我個眼袋就真係好"靚`   *..*"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Last Day ~你會唔捨得嗎??
我只係唔捨得你.....
你地.......^^
At Last 都係唔可以控制眼淚~
自然流下..........
最衰都係你!做咩喊姐!!!!!!!>g<..



Bye Bye ...
我只可以同佢地講~~
有咩係最適合呢??仲有咩係最適合呀????答我呀!!
><..