s0rry`大家!
我太懶了。頻頻唔打日誌-33-'
不過!我諗清楚啦,如果禾`唔打日記,我大個女(-3-汗..
個陣咪無得睇番囉`
s0` 我決定努力打好個 Bl0g;;`
今Day`係放假o既大日子030`
(ps.都唔係好開心炸!因為有好多功課。project都有1個大2個細``)
放學番家`
第一時間,開電腦打機>ww<'
(ps.因為第2日唔洗番學,所以好曳曳`咁唔做功課)
打到6:00 o靚
呀媽番屋企`<--呀媽仲帶左我表妹黎我屋企-33-' (不過我事先都知-v-||)
個陣我仲打陣機`(玩緊「模擬市民」<-- 呵呵*V* Eddy哥哥好想要,不過我死都唔幫佢問我阿姨拎碟down`))
不過表妹話想玩咩「熱舞街」,所以又close左個模擬市民,比佢開熱舞玩←熱舞唔洗DOWN架`上網就有`
↑
我個人就唔Likey玩熱舞`
加因我覺得佢d圖唔靚`d 動作又唔型-u-
都係勁舞好d -v-+ 呵呵`d 衫衫又靚,d 動作又超型`Ka!
玩左陣,
我就「勸」佢玩勁舞`
咁係因為我以經頂唔順熱舞啦-3-' 太樣了<--想死`
玩左陣`都頗夜`@3@
10:30到,
阿媽叫我地沖涼,
我地梗唔會一齊沖,
我就「比」佢沖先,
我地2個沖完都唔捨得個電腦
所以就繼續玩,
玩到凌晨3點到,
呀媽突然走左出黎剪甲-333-'
搞到比佢發現左我地咪訓-33333333333333333333333333-|||
比佢鬧左一兩句,
就番左房訓`
凌晨4點先訓到
|