我近排好似鐘意左個人..... 唔知個個人應唔應該鐘意....琛琛話係錯愛......不過有D人都話支持.. 哈哈~我都唔知點算...... 可能係真.....不過呢,,我會憑我自己意思去做... 聽講佢好似鐘意左第二個....不過都算啦! 我唔會阻到你!!放心啦.......你開心,我都已經足夠,,可能你會忘記我。但係我唔會…放心啦!
我真係好想講聲對唔住呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 我咁多年都係咁
三...四...五...六.....&^^&
ILU~~