哈哈!
考試開始啦!!(都唔知我點笑得出)
考試第一日就考中文(easy la!!)、普通話!無啦
跟住就...自修,,自修再自修,....
不過我係考中文個陣見有D頭暈..可能係考試前恐懼病...!!!
不過之後發現係發燒!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
好慘呀!!搵人陪我探熱都無人陪!~~......可憐~!!!!
唉....心諗可以挨埋佢,不過雖然可以挨到…但係我真係好辛苦.......所以考完試就立刻探靚熱!!!
哇哇!! 38.5 度!!
我叫左letty同wendy落去陪我等daddy同mum來接我番屋企!
好耐呀媽先到!
好好彩,今日之後係放一放假.......
|