s0rry`Ar...
我真係勁懶-2- 成日唔記得打。真係要找人管一管我打下``
清明都過完`
我都未打晒復活(=..=唔記得晒lu..
算啦`
唔介意ga....>33<
le個清明假,我同我親戚同我媽子 daddy上去拜山.....
親戚-33- 個個都搵籍口唔上,無d責任感=v=+
不過唔緊要啦,有我...............地嘛0,0v
近親有四叔同四嬸+埋靚姑丈`仲有爺爺嫲嫲...(爺爺嫲嫲係鄉下等緊我地架la 個陣)
同靚姑丈同車....有大把野聽!
超有型,勁搞笑呀!
講個比你知:
「佢話有好d 陰則招...
佢上一次係電車同個8888婆嘈,
為左個位...
個女人姐姐話佢,搶(坐)左佢個「靚」位......
嘈左2、3個站,
我姑丈一腳..(用晒全身o既力....另一只腳可以拎起)
踩落去佢只腳趾尾到.....
之後,同佢講.....「s0rry呀` 對唔住」
條8888婆用埋最後一口氣,,
聲鬧埋佢之後,
姑丈落車前眼見佢囡低左。
because of..佢爆左甲+痛到入心入肺`」
上一次佢去飲茶,
個「是應」得罪佢,
佢就一野踩落佢腳爭到,直踩到落地,
之後又係講句s0rry完場`
仲有大把,不過唔想打通燒......
睇諒...
我係le兩日裡面,終於學識打麻雀了。
仲有贏到少少咁啦
不過我地係「賭」打手拍,
一番打一野。
我次次都係最多3番,
我真失敗……
我地打麻雀,打到凌晨1點到呀。
拜山個陣我有幫手架,我係咪好乖乖女呢?!!!!!
不過我「搶」左只燒鵝脾,慢慢食`嘻嘻嘻``
拜完山就lunch time,
之後我地去左食tea buffet,,
呵呵`
好味,有雪糕。
之後我好白痴咁整左個雪糕面模。
當然無茶。
食buffet前同嬸嬸同媽子去行左陣商場。d 33 貴到死`= =
299一件勁普通衫`= = kai的`
之後,今日就番左香港,,,
一個字:
累`
|