| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 20 日 星期二  |
| 2009-10-20 |
分類: 未分類 |
今日...係最後一日....
我晨早就去搵婷...
撞到個兩條友-__-
嗯,之後搭車....
返到學校之後,..
我竟然會坐定定係個位道...
好感動>_<
之後早讀個時高佬陳搵我,,,
我好多缺點....
算喇....再見了高佬陳
之後上堂都坐係道,,,
超想喊-__-
可惜...
嗯
等到放學同方鎮峰搭27
搵婷...
方方話婷令女左xD
嗯....
之後同婷去我屋企玩
之後佢要補習....
等到佢補完習...
我見佢最後一面.....
嗯,,,好唔捨得
喊左出黎
嗯,,,,,
三年後,,,,再見吧...婷..
|
2009 年 10 月 19 日 星期一  |
| 2009-10-19 |
分類: 未分類 |
琴日夜晚見返朱朱=v=
好鬼型呀佢-v-
我愛上左佢...
個頭xD
佢條女都好索=v=
可惜...
心有所屬xd
今日七點幾去左
m記同婷一齊返學
之後返到學校...
上PE堂-__-
我跳高=v=
唔識跳>_<
得個高字-__-
之後小息
屌你老母
陳偉信撞尻我
我好彩我無一拳打埋你道
你仲要係道嘈尻住哂
小心d
戇尻仔
之後電腦堂
我竟然會舉手答問題=++=
好罕有-v-
宗教我都有答-__-
今日係我全日最乖仔xD
放學速速閃人
落山搵婷-__-
搭27個時..
有個阿嬸推尻我
屌你老母
我話你戇尻
你同我講英文
乜撚野事呀屌
我已經唔撚落你面
仲要嘈嘈嘈
衰在架車多人
我驚我我真係打尻你
之後搵婷
同佢去行我尼一條我一世人未試過同人行哂既海旁-v_
行左半粒鍾
終於行哂{{{{{{感動
之後同婷玩左陣
搭車返屋企
再傾電話.....
仲有1日....
唉............ |
2009 年 10 月 18 日 星期日  |
| 2009-10-18 |
分類: 未分類 |
今日-V-
超超超超超超開心-v-
因為一起身就睇到某個sms
呵呵
我回個個係少d-v-
不過我有心思d架xD
之後睇電視
睇個d咁既轟轟戰隊-__-
劇情老土
永遠都係最尾先出必殺-__-
做咩唔一開波就用\__/
浪費我睇加旋仔既時間xD
之後10點,,,睇加旋
真係勁搞GAG呀D人-__-
對白,樣都勁搞gag-v-
之後11點傾電話...傾到兩點幾三點落公園
打左幾球波-v-
之後帶老婆返屋企xD
上到去,,,阿媽好似好友善咁對佢-__-
一切都係假象=V=
不要相信Xd
玩左個幾鍾
之後陪老婆去影印,,,
之後送佢返屋企,,,
見到朱慧婷@@
型到爆-__-
超令仔-___-
可惜唔係男仔xD
之後返屋企,,,
又再傾電話@V@
好開心xD
還有兩天....
要好好地過喔!
|
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 52 | »
|