| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 3 日 星期六  |
| 2009-10-03 |
分類: 未分類 |
唉,..
中秋節,,,
你地一定好開心喇
我就一d都唔開心
手提無左
無人陪我去街
就連最有機會個個都話唔得
唉............
又要打波
唔撚想打囉
見到個傻仔超都唔撚想打
又要廢又要驕傲
我炒幾球你就話我廢
好過你,一球都唔撚入
我認我三分唔準
因為我唔係推波
你呢?
我俾你任射你入哂又如何
推波,同人打學界=無用
同我射key又要串柒
頭個幾球入就話"我一定贏硬"
我咪又係贏你成條街
射key唔在講
0k,單挑
炒你8比0
都仲要搵野黎講
話咩,走籃狗,無氣呀
戇尻仔
得你會無氣?
我都會無氣囉
0k拎到波,唔係俾我mark死左就係射球俾我扑臭左
都仲要咁厚面皮-__-唉
你真係無得救
仲話你有大把女-___-
又柒,性格又賤-__-又厚面皮-__-又鍾意認叻-__-收皮吧
|
2009 年 9 月 30 日 星期三  |
2009 年 9 月 26 日 星期六  |
| 2009-09-26 |
分類: 未分類 |
各位,,,
從今以後我要變回以前的我
從不關心人
對人惡
不需朋友
講打講殺
唔再讀書
我諗我會跟人
因為世界實在太殘酷
著緊人會引致分手
各位情人
都係對自己既對象有所保留會好D
盡量冷淡
過於熱情會分手
請記住
下一秒,我可能不會在這世界上活著
朋友請自重
我不能再跟你們玩耍了
來生再當個生死之交
,,,,,
|
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 52 | »
|