| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 3 日 星期四  |
| 2009-09-03 |
分類: 未分類 |
多謝老婆-3-你令我改變了
我想讀書
襯得起你,
掛名老婆唔夠,,,,我要真正既老婆-3-
20歲娶你過門-3-
22歲同你生個仔*v*
24歲同你買間屋仔三人世界=v=
25歲同你生多個@0@
......................
好似太長遠-___-都係現實d好=v=
如果要達成*v*首先
我以後要努力讀書,,,
首先目標要英文合格,,
其他要保持水準
操行我要記一個缺點以內-3-
我要拎操行good
我可以為左你,,,放棄南華既夢想
用我打波既時間去陪你
你都要陪我-3-
你只可以屬於我.;
你係無可取代.;
我已經俾你佔有左
你都要俾我佔有返
下個星期我要去大陸四日喇,,,
你唔好溝仔呀,,,
我死俾你睇*v*
|
2009 年 9 月 1 日 星期二  |
| 2009-09-01 |
分類: 未分類 |
第一日返學
好嬲呀
我竟然2wi
無可能的
2ju大半班廢過我
我點解要跌落去wi
wi有阿鉻同劉浩賢
唉.....
我依家先知,,,ju係咁好
之後比人捉頭髮-.-
第一日就要捉頭髮-___-
唉
算喇...老婆叫我剪
剪咪剪囉,,,
都幾令呀,,,{{{安慰自己
無喇喇d野諗通哂,,,
我要努力讀書
唔要令藍sir,細粒陳,高佬陳,miss lee 失望-v- |
2009 年 8 月 31 日 星期一  |
| 2009-08-31 |
分類: 未分類 |
明天開學了-3-
今朝一早去左葵涌搵老婆@_@
用左兩粒鍾去-.-
坐左半粒鍾就走
唉~_~
你竟敢拒絕我\___/
好hurt-3-
哼~ |
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 52 | »
|