快樂也許太短 似埸流星雨
r38k37
暱稱: 撚然-3-dx
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-12-05
2010-11-07
2010-10-07
2010-09-28
2010-09-21
文章分類
全部 (154)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 154
留言總數: 730
今日人氣: 63
累積人氣: 6945
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 30 日  星期日   晴天


2009-08-30 分類: 未分類

就快要返學-3-

上年就好想快D返-.-

因為個時太無聊

依家唔想返

我想去波埸hea

同陽光玩遊戲xD

誓死唔去黃埔-_-

屌-.-

好遺憾-__-

今年個虧佬周又教我地-3-

又無心機上堂.........

我想數學科學都係高佬陳教

好愛你xD

儘管你有老婆xD

IH都係miss li就好-v-

我都愛你xD

體育照樣李sir就可以了

英文邊個都得

最好不要小妖

中文,,,,

無所謂

最好謝太吧-.-

VA

千萬不要鼻毛

電腦

千萬不要雞雞

音樂鐵定是鄭sir0.0

普通話-v-.

最好係索女周@@xD

有得睇,,,是我的男校生涯唯一的彩色xD

SA老師一定唔好要鼻毛-.-

捉頭髮好嚴-.-

俾佢捉硬

我想轉金文泰-3-

d仔好戇尻@@

d女索到爆@@

我入到去就.....哇卡卡

但係-.-以我個頭咁長

校門都入唔到-3-

所以都係放棄把喇-___-

福建

勁嚴加上勁多功課-.-

都係唔好諗

李兆基就差唔多喇@@

又有令女

我仲識最令個個添-3-

但係可惜,,,英中,,,,

顯理吧-3-

最岩我

又近

又有令女-3-

太可惡-___-之前小學唔生性.

入唔到

今次要入返去反轉成間野-3-

如入唔到,,,劉永生也好-3-

同上,..



2009 年 8 月 25 日  星期二   晴天


2009-08-25 分類: 未分類

今日一樣-___-

 

上網睇左一篇野-__-

令我超憎趙展彤

 

首集播映的《超級巨聲》中,她不苟言笑獻唱調子輕快的英文歌〈Janbalaya〉,被評判狠批她只顧「show off」,沒有投入。網友也指她只是噱頭,若不是因為年紀小,根本沒資格入圍。

「因為沒時間食嘢,出場前在後台嘔了些胃酸出來,很不舒服。當時我沒想過向評判解釋,因為我怕評判覺得是藉口。我不是打算show off,只想快些完成任務。我不喜歡別人說我入圍是噱頭,說我唱得難聽又樣衰,我覺得自己有實力。」

合唱團唱了三年,展彤因不愛與人合唱而退出。「我不喜歡合唱團,因為聽唔到自己把聲,其他人特登嗌出來,但又走音,我覺得好嘈。」

展彤六歲開始參加獨唱比賽,她視唱歌如課外活動,站在台上從不怯場,水準穩定,至今已累積六年比賽經驗。不過做「童星」的代價,是令展彤惹來同學妒忌,「有同學說我唱得不好,邊個邊個唱得比我好,我就會回應:『但我唱得好過你!』出街有人望住我,指住我笑,或者『倔』住我,我會『倔』番佢,因為我唔知係善意定惡意。」

父母為她舉行生日會,同學談及的話題是卡通片,展彤不屑說:「我最憎卡通人物!」同學喜歡吳尊、周柏豪,但她偏愛澳洲新晉創作女歌手Lenka。同學指她愈來愈沒有童真,展彤似乎已習慣。

我真的覺得卡通人物好核突,周柏豪和吳尊唱歌好難聽。超級巨聲的哥哥姐姐都說我老積,我不介意,但介意人家說我老人精。

趙媽媽無奈說,展彤這兩年開始反叛,很難教。記者見她與父母出街,會刻意與父母保持距離,趙媽媽說一句,她有時會不耐煩回應:「好煩!」訪問期間,趙媽媽不慎把炒飯傾倒在她的腳上,她即發脾氣說:「有病阿你?」

相比同年齡的女童,趙展彤顯得早熟。平日無聊時她會練習化妝,她愛畫上黑眼線及塗口紅,希望令人感覺成熟。

 

 

唉-__-唔該你條O靚妹

又唔靚

又太瘦

又太細粒

就唔好咁串咀-___-

出街俾人打死都唔知咩事

我係你同學你就大獲-___-

咁串咀

打死你都似

唔該,,,想成名既同時學下咩叫禮貌

當街當巷鬧老母?

好撚威咩

白痴妹-_____-

一地同你講野你話人好煩

咁你依後唔好同問你老母拎錢

佢都話你好煩

咁你點?

懶成熟咁-____-

你毛都未生齊

扮成熟-.-?大多幾年先喇

俾你條友仔贏到又點?

你係資優生?

天才?

字都未識多隻

香港唔用中文架

英文中文都未寫同讀

數都未識計

常識都無d

點紅呀-.-?

我真的覺得卡通人物好核突?

你唔好睇卡通呀

睇親係龜仔

11歲化妝-.-?

小心第時廿歲未夠個樣就殘哂-___-

到時出街嚇死人就唔好喇

本身已經夠嚇人

真係好想打尻佢

佢d性格太難頂

好黑人憎

永世無朋友

唔洗至意有拖拍-.-唉

大好前途

就係為左出位

成熟-.-

就斷送左

 

 



2009-08-25 分類: 未分類

生活照舊,,,

今日打波同峰,英國佬一齊

幾開心

 

 

 

 

 

就黎返學喇-__-

唔知開心定唔開心好

 

 

 

琴日睇超級巨聲

以後駱駱出局-3-

點知唔洗出@@

我愛劉美君-3-

個肥仔唱得好感動-3-