-____-兩日一起身就打機`
有時打下信長
識到好多人a0a
有時出街打下波-v-
爽-v-
琴日同阿妹去玩-v-
玩玩下去我屋企-v-
係屋企玩完叫埋峰哥出黎打波-v-
同班細蚊仔打-v-
好衰-.-
又打又推
隻腳都傷埋-___-
成班傻架--.
打完之後護送阿妹去地鐵站-.-之後閃人
今日一朝早阿妹就sd野黎-.-
之後打黎-0-
傾傾下電話--
為左打機cut你線0v0
好對唔住-___-
之後去打波-0-
同峰哥打.正-v-.
有班白痴仔都傻既-.-
五條友黎球埸
之後個個埸都有一兩個人係度射波0,0
班傻仔淆底-.-唔敢射
坐坐下坐左成粒鍾先走-.-
白痴的-.-
返屋企開機-.-
睇阿妹個blog-v-
好感動xd