| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 30 日 星期二  |
| 2009-06-30 |
分類: 未分類 |
琴日同阿妹去睇戲-.-
王祖藍勁搞GAG-v-
-.-溝咁多女到頭來都係得個吉-0-
-v-同我好似xd
如有雷同,,,實屬巧合-v-
返屋企-.-
企係門口就feel到有女仔既氣息.\/.
我一禁鍾-.-
d人係度尖叫-,.-
o shit.v.
有三條女黎左我府上-.-
阿哥咁大食-v-
帶三條女上黎算點!?
串我哇.v.?
-v-可惜,,,得一個叫靚-v-
其他都係pccw-.-
唯有扮cool的返房-.-
班女真係好嘈-.-
一怒之下出左去打波
-v-返到黎唔見哂-v-
正=0=
今日一早起身打機/傾電話-.-
一陣去打波先-v-
|
2009 年 6 月 29 日 星期一  |
| 2009-06-29 |
分類: 未分類 |
前二日有野做-__-
同阿妹去玩
今日無無聊聊係屋企hea-.-
學又唔洗返
前兩日又落雨-___-
無得打波-___-
我諗住暑假一個星期打五日波a0a
-v-我要強-v-
買左新波a0a
爽-v-
|
2009 年 6 月 26 日 星期五  |
| 2009-06-26 |
分類: 未分類 |
今日派卷-.-
預左炒英文-.-
仲要係三份卷加埋都唔夠肥陳一份高分!@#$%^&*
數學奇蹟合格-0-
科學預左高分-___-
但係都係退步-.-
IH退步超多-.-
唉,,,,
但係我低分既話都無乜人高分過我-.-
你地哎-_____-讀下書喇
我淨係聽書都有咁高分-.-
你地班友仔溫書架-.-
都係低分過我
普通話高分左-v-
輝仔102.5分-.-痴痴地架-.-
電腦都高分
體育唔洗講-.-高分~.~
只限筆試-.-
要做既話就麻麻地-.-都係勁過好多人
中文都ok-.-
|
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | »
|