| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 15 日 星期一  |
| 2009-06-15 |
分類: 未分類 |
今日考我最廢既中文-___-好多都唔識哇=.=
今日考到成點幾鍾先放v___v
第二節完左之後-v-
見到我最尊敬既藍sir
佢話成日聽到我d衰野v___v
阿sir個假髮短左a0a
我問佢係咪清涼左a0a
佢拍我個頭一下之後話我死仔-____-""""
臨走個時-v-我同佢講
代課個陳sir呢0v0
好鬼虧-v-
之後又俾佢拍左下-___-"""""
放學後如常打波-v-
連續幾日全日打波\___/
今年學界8強飲恨\___/
下年我要代替長勝-___-光頭仔,賓尼=.=
佢地好鬼似三巨頭-v-同樣屈機
我要努力\口/唔再俾f,2d人睇死\___/
我細粒過你地\___/
唔代表我廢過你地架\___/
下年要拎最佳進步球員\口/
仲有成個暑假0v0
有排我練
峰哥-v-等你一齊入校隊
|
2009 年 6 月 13 日 星期六  |
| 2009-06-13 |
分類: 未分類 |
今日係屋企唔知做乜好.___.
無啦啦m群d人
又話咩約去睇戲=.=
約下約下=.=
變左串人-,.-
串到張國新無野好講-.=
係道亂up個d咩火星文又剩=.=
話左朋友力量最強.v.
無啦啦串串下你=.=
串到三個串你一個-,.-
好鬼鍾意周均講野=.=
同新講=.=
"""根本你一開波就死頂
唔夠人講道理就係道亂up野"""""
新係咁黑人憎=.=
算數喇你=.=
個人又無品=.=
我同你講唔想串你=.=
你又死係以為自己好醒=.=
仲要串串串=.=
後果都係俾我串到無聲出之後就亂爆d野出黎架啦=.=
串完之後=.=
怡又話得我同佢去睇戲
.v.兩個人=-.=變到好似我條女咁
所以無去到,
去左同峰哥打波@v@
我d神射又返黎
.v.打打下=.=
有條友話咩我太勁=.=
推低我=.=搞到我隻腳傷v___v
痛>3
|
2009 年 6 月 12 日 星期五  |
| 2009-06-12 |
分類: 未分類 |
今日考試,,,,
發覺自己寫野無咁順手
寫個D有D猶豫
好似好驚錯咁
可能我驚再考唔到一百分
大壓力.____.
今日見唔到細粒陳,,,
有d唔開心
佢完成左佢既
工作之後,,,
唔知會去邊呢-v-?
希望佢第時會再返黎.v.
再教我地.v.
.v.我依家最想有陳sir同藍sir一齊係度.v.
因為佢地既數學堂
係最開心.v.
最無法無天既xdd |
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | »
|