快樂也許太短 似埸流星雨
r38k37
暱稱: 撚然-3-dx
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-12-05
2010-11-07
2010-10-07
2010-09-28
2010-09-21
文章分類
全部 (154)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 154
留言總數: 730
今日人氣: 18
累積人氣: 6979
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 21 日  星期日   晴天


2009-06-21 分類: 未分類

今日無乜野好做-___-

趁時間尚早係道打機

打到咁上下出街-____-

去完街無啦啦關公佢地叫我去打機-____-

去左打左一粒鍾就走-____-

之後有班友問我-___-

紫色衫個個係咪笑佢地

叫咩名?住邊-.-

嚇死-___-之後有個人都幾nice-.-

話:算喇算喇,,,,,

之後nice個條友問我打咩機-___-

.o左咀-.-

打到咁上下同關公走

 



2009 年 6 月 20 日  星期六   晴天


2009-06-20 分類: 未分類

始終逃唔過100問既追迫-___-拜託-___-放過我吧-.-fd們

【關於個人】 **



1,你叫咩名牙..→張詠然-_____-

2,仲意人地點叫你..→然

3,幾年幾月幾日出生呀...同你知唔知道邊個個生日日期同你一樣...→5月28日-.-知

4,你係大喊包嗎....→唔係

5,係咪多數都係自己一個人...→差唔多

6,想唔想死.....→唔想-___-

7,你係一個樂觀GE人嗎....→也許

8,你做過最衰GE野係咩.....→唔知-____-

9,你做過最好GE野係咩.....→唔知-____-

10,你係咪一個好心軟GE人..→算係



【關於朋友】**



11,你心目中第一名GE朋友係邊個..→宏囉-____-

12,最關心你GE朋友係邊個...→蔡囉-____________-

13,最較笑GE朋友係邊個...→謝智軒

14,最恐怖GE朋友係邊個...→關公

15,你最憎GE朋友係邊個....→唔知-.-

16,最靚GE朋友係邊個....→鄭家康a0a

17,最樣衰GE朋友係邊個...→張國新-___-

18,你同邊個朋友最開心...→要三個先開心既a0a

19,你同邊個朋友最悶...→無乜-___-

20,邊個朋友笑得最奸...→無



【關於愛情】**



21,你最仲意係邊個...→唔想講-___________-

22,拍過GE多次拖....→不下10次

23,邊個追緊你...→依我所知係冇既-___-

24,你E加GE情人係邊個...→無哎

25,你第一個情人係邊個...→婷

26,你失戀個時會做乜...→-___-打波

27, 朋友定係愛人重要...→朋友

28, 對你GE情人有咩要求呢...→最好了解我0v0

29, 你E加想同你個情人講D咩...→無情人-____-

30, 你仲意你GE情人幾多個%...→99%-___-



【關於個人喜好or惡好】**



31, 你最仲意食D咩...→乜都食咁濟a0a

32, 你最唔仲意食咩...→屎

33, 你最仲意去邊...→球埸

34, 仲意睇咩書...→教科書xd

35, 仲意做D咩...→打機

36, 你最中意GE明星係邊個...→側田
37, 你最仲意咩季節...→冬

38, 你最中意GE異性朋友係...→無乜喇

39, 你仲意做D咩...→做人-___-

40, 你最討厭做D咩....→返學



【關於學校】**



41, 你仲意上學嗎.....→唔中意=/=



42, 學校同你最FD係邊個..→兩件



43, 係咪日日都係學校到發呆...→差唔多-___-



44, 係學校你仲意林D咩...→放學有咩做



45, 係學校你仲意較D咩...→玩-__-



46, 最仲意GE老師係...→陳子浩a0a



47, 最唔仲意GE老師係...→曾太-__-



48, D同學對你好唔好...→ok好



49, 你間學校BAND幾同叫咩名...→2-___-聖貞德



50, 你係學校最於GE事係咩...→懶型咁行,之後仆街-____-



51, 係學校最開心GE事係咩....→放學a0a



52, 你咩科最叻....→科學,綜合人文



53, 係學校邊個對你最好...→陳子浩a0a



【關於選擇】**



54, 情人重要定朋友重要...→朋友-____-

55, 仲意人地定仲意自己多D....→人地

56, MSN多D定ICQ多D...→msn

57, 仲意黑定仲意光...→光

58, 仲意男定仲意女....→女

59, 對男好d定對女好d...→女a0a

60, 仲意有d沈默ge人定仲意open ge人...→open的

61, 日頭好定下午好定夜晚好...→日頭

62, 仲意笑定仲意哭...→笑

63, 仲意去百佳定惠康...→惠康

64, 仲意上網定打機...→上網



【關於心裡的事】**



65, 你e加林緊d咩...→a0a掛住人

66, 有咩心事..不防同家講下..→無咩心事-____-

67, 邊一句最傷你心...→-___-分手喇

68, 有冇心臟病....→沒

69, 多時心痛?....→不

70,咩事最心痛呀...→無

71,你e加心跳有冇唔正常...→冇

72,生命重唔重要...→重要

73,你最仲意林d咩....→乜都諗一餐-___-

74,最唔想林d咩....→返學



【關於現在】**



75, 食緊d咩....→合味道

76, 聽緊咩歌...→無

77, 對上同邊個sms...→大佬-___-

78, 同緊邊個msn....→大把

79, 邊個係你旁邊...→阿哥

80, e加你係邊到....→屋企

81, E加幾點...→10點半

82, 你e加個個地方有邊個係到...→沒

83, 睇緊咩電視...→超速瑤瑤-v-

84, e加做緊咩...→打qz-____-

85, e加個心情好嗎....→唔好

86,你e加肚唔肚餓....→唔餓

87,想飲d咩野...→無

88,e加想唔想出街...→想

89,e加想邊個人係你身邊...→-v-唔知呢

90,e加有冇流鼻血...→冇=.=



【關於呢個100問】

91,感覺如何.....→好難受

92,仲唔仲意呢個100問....→唔仲意

93,呢個100問邊個比你....→文=.=

94,覺呢個100問低唔低b...→ok啦

95,做呢個100問做左幾耐...→10分鍾=.=

96,覺得作呢個100問係咪好無聊ge人...→一定係囉-____-

97,估下原創者係中幾...睇下估得岩唔岩→小一就有份-.-

98,想唔想要原創者ge msn...→唔想

99,呢個100問做個時去左wc幾多次....→無

100,弓喜你做完...開心ma..想邊個黎睇你個100問呀....→-____-識我咪睇囉



2009 年 6 月 19 日  星期五   晴天


2009-06-19 分類: 未分類

-___-考英文,預左炒-.-

林宏晨早累低左-v-

一睇就知佢炒硬*0*

仲話鬼佬個組0v0

廢過我xd

音樂好多都識a0a可能會合格-v-

小息同王卓謙隻抽-____-

佢用兵器-___-

我未傷=.=佢把遮就斷左-____-

好心你唔好買d 10一把個d遮啦=.=好戇尻

我打到佢流血-___-

佢把遮整傷我少少-.-

-___-好彩我係係樓下同你隻=.=

係課室-,.-我驚你要坐花車返屋企-______-

幾十個人睇住-___-好爽-0-

講句"乜撚野"=.=佢都嚇到唔敢郁喇-_____-

同我隻抽=____=等我老先喇-_____-

 

放學同林宏走0v0

我迫林宏傾電話-v-

有錢賺@0@正

係太古坊度行黎行去-____-無聊

行到咁上下就返屋企-_________-