快樂也許太短 似埸流星雨
r38k37
暱稱: 撚然-3-dx
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-12-05
2010-11-07
2010-10-07
2010-09-28
2010-09-21
文章分類
全部 (154)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 154
留言總數: 730
今日人氣: 32
累積人氣: 6914
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 25 日  星期四   晴天


2009-06-25 分類: 未分類

林宏-____-琴日既事好對唔住

希望你唔好嬲V___V

 

今日考英文-0-

爽-V-

我奇蹟地識讀第一篇

第二篇我唔識-.-

講左句

i don"t know how to read this"

之後維能叫我盡力講幾隻字-.-

大佬哎-.-

好難架-.-又要作又要讀-.-

考完喇喇聲閃人-.-

同王卓謙搭25落銅鑼灣搵阿妹

王卓謙同阿媽食飯-.-

我自己同阿妹走圍行-.-

去左sogo又去左時代-.-

好驚撞到阿媽=.=

好鬼煩~.~

同阿妹係時代行行下去左12樓個度玩-.-

無乜人-v-好好玩

玩到四點左右就閃人0v0

好開心-v-

 

之後去左同峰,鄧偉豪同埋鄧個fd去打波

-0-個埸好k形-.-

籃底同底線平排-.-

好易出界-.-

打到七點就閃



2009 年 6 月 23 日  星期二   晴天


2009-06-23 分類: 未分類

今日科學-___-

好無聊-.-

又係大壓力><

做咩上次要咁高分-___-

最多淨係得兩分既進步

但係可以有成98分既退步-___-

份卷令我覺得自己變左考D&T

要我畫一部太陽能既車-___-

我一落筆-.-

蔡仔係就我後面笑-___-

我畫畫好差-___-

好彩科學既圖要求簡單a0a

林宏畫好耐-v-

佢肯定畫到好靚-v-又立體之類個d

一定錯xd科學既圖要求簡單-v-好似我咁咪得囉xd

>___<考考下

阿妹sd野黎-___-

-___-諗住快d放學-.-

雞雞又留堂\___/

搭半先放.___.

搭車見到王卓謙扮型懶係野咁

聽日佢玩完喇a0a

 

 

諗住考完試有街出-___-

阿妹又掛住陪fd><

唯有自己去打波-___-

叫埋峰-.-

點知我打完佢先話黎-___-

 



2009 年 6 月 22 日  星期一   晴天


2009-06-22 分類: 未分類

今日考數學,,,

陳SIR一入學校門口即刻問佢借計數機a0a

陳sir超好人-____-

即刻借-.-

如果係周玉昆-.-

一定係話:考數學都唔帶計數機?你不如唔好考喇-___-

之後星文哥學我-v-

陳sir連部10年既陳年舊機都拎埋出黎借俾我地,v,

太好人喇-v-

我決定聽日考科學要拎100分俾佢睇.v.

數學其實都唔係太識做-___-""

成年無聽過,,,掛住玩

好彩一路諗-v-

一路諗住細粒陳,假髮藍.v.

佢地都係客串架姐-v-

最緊要係諗到阿妹xd

即刻識做xd

放學返企屋企hea-_-

諗住去中央溫書a0a

點知阿妹唔陪我-___________-

-v-唯有佢等閒先喇-____-

 

 

 

 

拜託

某d人唔好成日哂恩愛-___-

知唔知好黑人憎???

特別係人地分手完之後係人地面前哂恩愛個d-___-

好鬼博打