今日考三樣野-___-體育無80分以上我切得-___-
三個字做完-___-
倫理有80分以上我就即刻信主-___-
因為我好多都唔識-____-
普通話唔講-___-炒硬
事關我MC題唔係唔識-___-
我有一題無寫到-___-
寫左落下一題度
變左題題都推前左-____-
實錯
放學留堂\____/
唔知邊個搞到我個櫃勁多白粉
係邊個我心裡有數
因為其他人唔係唔夠薑就係無咁無聊-____-
夠薑同咁無聊既人-___-成班得一兩個姐-___-
邊個做過自己知-____-特別係扮傻個D呢=.=一定係佢
放學打波@0@
又係鋒哥,肥程,鄧正kai
有條傻仔教我走籃囉吹到-___-
我打學界差唔多球球都係走籃得分-___-
你依家教我走籃-___-你唔好班門弄斧好喎=.=
星期二出街@0@正*v*
|