快樂也許太短 似埸流星雨
r38k37
暱稱: 撚然-3-dx
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-12-05
2010-11-07
2010-10-07
2010-09-28
2010-09-21
文章分類
全部 (154)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 154
留言總數: 730
今日人氣: 6
累積人氣: 6888
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 21 日  星期二   晴天


2009-07-21 分類: 未分類

 一個月了=__=

很可惜,,,如果還在我身邊的話

可能你會有天大的驚喜,,,,

 

 

 

打波,打波打波打波打波-___-

成個暑假都係打波~

球人合一*0*

打咁耐,,,,

都仲未有六舊-0-

只有六神合體*0*

今日同峰,,,同埋佢個fd去打

-0-唔慣個個埸-___

始終作客,,,冇咁勁

佢個fd扮哂野=v=

同女仔去開房話無搞野-0-

其餘個d搞左-v-

得你一對冇搞-v-

好難相信你*0*



2009 年 7 月 16 日  星期四   晴天


2009-07-16 分類: 未分類

 阿妹走左lu-____-

{{{{哭

 

 

 

 

日日係球場打波

識到好多朋友@@

好似阿伯,阿喜,趙王,夏威夷,,好多好多

-v-人生多了很多朋友

琴日去左唱k-_-

無聊-____-

我想同中學同學去

大膽好多-___-

因為熟好多

林宏真係慘-___-

不過有個位小姐教路-v-

希望你成功xd

 

今日同蔡仔去搵關公-v-

之後接關公黎我屋企打信長-v-

爽=v=

之後去打波-___-

 



2009 年 7 月 9 日  星期四   晴天


2009-07-09 分類: 未分類

成個星期除左今日都係打波-___-

好彩有峰哥陪我,如果唔係一定唔會打-___-

我已經深深愛上籃球XD

依家射波好強a0a

走籃反而廢左-___-

可能無訓喇~

琴日打波好搞gag-v-

笑到打唔到xd

走個時都仲搞緊gag-.-

係咁狂笑-v-

打俾阿妹個時都仲係咁搞gag=/=

笑到講唔到野xd

我日日都打波.v.

現附上我最愛既電視廣告xd

http://www.nike.com/nikeos/p/nikebasketball/zh_HK/athletes/wnike仲有官網xd

睇佢兩條傻仔-v-

原來係NBA既屈機佬黎-____-

所以話人不可以貌相-___-