琴晚睇死亡筆記@0@
最尾個度完全唔明-___-
又話咩換左本筆記-___-
完全get唔到
-v-個海砂幾索@0@
xd
今日唔知做乜好-___-
又攰.
唔想打波.___.
無人陪我-_-
又要補習班喇-_-唉
返到去見到個柒頭miss都唔開胃-,-
成間無個索
唉-____-
所以都係快快走
免得又柯又嘔~
走左即刻去打波-,-
爽@@
竟然無落雨
毛毛條女幾索@v@
可惜太強了-___-
好魚-,-
又打風v__v
聽日應該都無得打波架喇唉~
自己一個好悶呀-___-
搵人黎打救下我v__v