| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 16 日 星期三  |
| 2009-09-16 |
分類: 未分類 |
琴日多日假,,,唯有打機
之後補習=v=.
唔知點解我見到楊浩賢個頭我就想一下夾直佢
爽歪歪@@
放學無落雨-v-
好開心=v=
落左去百福道打波
開頭都無乜點打
後尾有班幾令幾女黎左=v=
我就唯有大顯神威
雖然只係出左1成功力-,-
不過都幾好玩丫
顯理既妹妹仔-v-
下次再玩過丫
我實會將我畢生絕學傳俾你地@@
不過要留下手提號碼
msn
qooza/xanga
地址
學校咩班
咩名
實行起你地底xda0a
講下笑姐-___-
我對小妹妹無興趣
|
2009 年 9 月 14 日 星期一  |
| 2009-09-14 |
分類: 未分類 |
今日好大雨=,=
超唔開心
諗住放學打波,,,,,
第一堂體育-,-
好無聊-___-
成班廢柴除左林宏
-___-我都唔知點解你地大半班=,=
都係手握力唔過四十=.=
我左手都35喇-___-
右手唔洗講-,-48
我高左好多a0a
我170xD
好感動-3-
之後都係悶堂,,,,,
今日陳sir無捉頭a0a
到miss li捉我=,=
點解成日都係我鍾意既老師捉我架>_<
班主任堂落禮堂
個社工笑個時幾可愛幾令女a0a
-v-
龍兄-___-唔好同教我點搵女溝
唔知點解=,=
我完全無興趣
唔通我真係收心養性@@
專一@@??????
|
2009 年 9 月 12 日 星期六  |
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 52 | »
|