今日7點鍾起咗身..
差吾多8點出門口..
跟住一落到樓下..
就見到燕虹企咗起到等我..
之後就一齊去海皇食早餐..(食食下牙包同佢妹妹就黎lu)
d 野食超好食牙..
食完野之後..
就去零食物語等牙詩..
點知..
牙詩竟然遲到咗 30 分鍾..
真系超無奈..
唉..
等到牙詩黎咗..
就搭車去旺角唱k..