今日6點起身..
去廁所刷牙洗面..
之後就坐咗系張床到發白日夢..
發完白日夢之後..
開始執書包..
著3仔..
整完一大輪之後..
已經 7 點搭 9 la..
出門口搭車已經差唔多遲到..
嗰架咁ge死人巴士又鬼死咁遲先黎..
超xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx..
[[[[[[[[sorry牙..
廢廢..
今日遲咗出門口..
所以冇黎到牙..
不過聽日一定會黎嫁la..
你放心..]]]]]]]]]]
過咗好耐好耐..
到lunch 時..
同牙包..胡子..燕虹..
去咗彩園食..
商業堂同牙彤坐..
超好玩牙..
放學去咗圖書館..
等廢廢做功課..
跟住就行路番屋企..
haha..
|