Sign In Home Add Me Subs CLAF Log Out Pink Love

愛到腦海裡有一萬個你快爆掉>3<超愛吳吉尊

 

fAh*ReNhEit

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我們的...f7!
2008-02-14
受夠~
2008-02-02
2008-01-03
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2007 年 11 月 11 日  星期日   晴天


2007-11-11

好想再共你橫濱散步
好應該有著你無須帶地圖
稱心路線已經找到

可惜我任性常走錯路 多番不聽預告
沒人陪伴我於旅途 才明白你那天的好

常抱恨我 不懂分寸
無理太多 因此疏遠
今天方珍惜你點點好處
可惜雙腿行錯圈

難再共你 星光繾綣
懷裡抱緊 只有在前傳
情失守怎算 不想迴避疏遠

不應太任意隨便氣傲
不應該有著你仍一塌糊塗
我竟令你太多苦惱

終於再沒有陽光雨露 天荒不再地老
突然離別棄於半途 才明白我錯手推倒

常抱恨我 不懂分寸
無理太多 因此疏遠
今天方珍惜你點點好處
可惜雙腿行錯圈

難再共你 星光繾綣
懷裡抱緊 只有在前傳
情失守怎算這 戀人路有分叉線

盼深愛可回頭修補 怕會見十秒亦難做
心有定數 流落到不起眼荒島

常悔恨我 不懂分寸
無故發嬲 不懂收斂
今天方珍惜你雙手溫暖
可惜得單程發展

由暖漸冷 不得不算
時間說出 戀愛沒迴轉
誰不懂心軟 於傷情路兜轉

 

 

呢首歌,可以唔用0係一對戀人身上.....原來可以用0係一對好朋友身上........

我想告訴你...我真的後悔了...

對不起

一切可以回到起點嗎?

不可以了...

我對你既無理...有理由的....

或許你永遠不能理解,,

但是我真的有我的理由

我們還是好友嗎!?

不管你的想法如何...

但我可以告訴你...

你一定是我永遠的好朋友!

 

刊登時間:2007-11-11 11:13 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 11 月 8 日  星期四   晴天


2007-11-08

好痛呀!!!!!

點解次次都係臨到6運d腳痛,感冒全部同我走出黎呀!!!!...><

超無奈@@...

我求你拜你6運果2日唔痛得唔得呀!!!!!

咁痛點跑呀!?!?

天呀....

唔好再玩我啦!!!!

刊登時間:2007-11-08 10:45 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 10 月 12 日  星期五   晴天


WE WILL WE WILL ROCK YOU!

SWIMMING GALA 大日子~

一早5點幾起身同成班COM們食個早餐~

入場~

派野,,好亂...

唉..

我是天才...望住塊BANNER都可以咩都睇唔到咁撞左落去..

好彩BANNER無爛....不過我隻腳就瘀左+損左...><

換3~OK 既其實~

之後練左陣~佢地好HEA...

啦啦隊比賽~

好緊張....不過表現得好好架啦!

LUNCH

去買華姐清湯腩~

返入泳池食~不過鎖左門

搞左好耐先入返去,,不過有D 小意外~

3分鐘~好好呀你地~

之後開始我地既CRAZY TIME~

大家4個HSE 一齊玩人浪,,好正~

之後我地玩到無野好玩,,連HAPPY BIRTHDAY,, 愛多80年,...ETC都玩埋~

CLOSING CEREMONY

俾班衰仔玩我T!M~><

不過好開心~

雖然最後啦啦隊得第2,,不過我地攞左OVERALL CHAMPION!!

超開心~

知道賽果果下真係超想喊!!太感動!!

之後成班COM一齊去食明記~

VENUS I MISS U!

哈哈~我們親愛的社長,,你感動嗎?>V<

爸爸車~

返屋企~

SWIMMING GALA 的一天快樂行~

不過我真係好攰啦而家...

成日無停過咁走黎走去,,又博老命咁嗌~

喉嚨痛得要死~

PS*今日真係好開心呀!!

PHOENIX既家人們要0係陸運繼續努力呀!!!>3<

P-H-O-E-N-I-X

烈日當空  聲援隊伍毫不放鬆
4社較勁   鳳社精英全力爭勝
誰與爭峄  健兒水中飛快如風
君臨天下  鳳社水運全場稱霸

i luv  PHOENIX!!

刊登時間:2007-10-12 12:54 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 10 月 10 日  星期三   晴天


吳吉尊生晨同樂日!!>3< 愉快

10/10 0:00 a.m

吳吉尊生日大樂!!>33<
祝你越來越紅,,紅遍全世界!!
拍既劇收視都係NO.1!!
歌唱得越來越好聽!!!
努力加油!
SUPP WU CHUN FOREVER!!!

刊登時間:2007-10-10 12:01 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 10 月 5 日  星期五   晴天


2007-10-05

今日我終於有d 係 0係度train緊啦啦隊feel啦~

雖然放學真係有D 暈暈地,個頭又痛,,,

不過我依然好俾心機TRAIN你地

呢個係你地呢班小PHOENIX俾我既動力!

你地今日放學前果下真係好正~

令我地好有上下一心既感覺!!!

加油!我相信你地盡全力一定有好成績!~>3<

 

刊登時間:2007-10-05 10:06 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]