| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 1 日 星期一  |
| 2007-10-01 |
我曾深刻體會
對愛感到膽怯
還好有懂我的你 給我安慰
看你失落的臉
又再為愛憔悴
我心痛的感覺竟 如此的強烈
眼角的淚 它給過誰
傷透了心 也無所謂
我會願意 靜靜地 陪在你身邊
如果說愛 已不可為
那我寧願 藏心裡面
其實我害怕會失去你的感覺
怎麼會開始對你有了感覺
又深怕朋友默契轉身不見
矛盾著猶豫不決
沒準備 跨越愛的界線
怎麼會開始對你(妳)有了感覺
深陷朋友戀人之間的危險
進與退 被愛包圍
誰犯規 都狼狽
誰能解圍 讓一切完美
怎麼會開始對你(妳)有了感覺
深陷朋友戀人之間的危險
你和我 擁抱瞬間
不後悔 這曖昧
星光唯美 把愛放心裡面
|
| 刊登時間:2007-10-01 06:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 24 日 星期一  |
| 2007-09-24 |
拍錯拖
曲/編/監:陳輝陽@好好笑
詞:林夕
混亂在你的身在她心卻在我
平時就算親吻得懶惰
起碼分到一半屬於我
能原諒她總算是美麗
所以又入圍
奇在我甘心等她失勢
誰和你拍拖很可畏
能與你安穩不失一門造詣
給聽見也覺得失禮
不捨棄我只是你的問題
誰也以為我不會拍錯拖
不知我就算知錯也未求助
畢竟因你相信愛的我
決定盲目捏著你穿梭
為任性苦因好勝痛的我
只想有日可能等到你肯改過
如未悔過至少隔夜陪伴我
期望她雖相貌美麗
不過攻心計
來做瞬間傷你的新貴
為何仍要啞忍一切
迷上你不懂得分醜陋美麗
一早懶理我的身世
如未答應至少每夜想起我 |
| 刊登時間:2007-09-24 11:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 23 日 星期日  |
2007 年 9 月 12 日 星期三  |
| 2007-09-12 |
11/9
劉浩言生日快樂!!!
12/9
陳kim*>3<生日快樂!!!!
13/9
SMASH!!>3< 生日快樂!!!
卓詠琳生日快樂!!
14/9
FA* 芷澄>3<生日快樂!!!!! |
| 刊登時間:2007-09-13 10:27 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 2 日 星期日  |
| 2007-09-02 |
係呀,我係不滿呀
你地永遠都淨係識得話我呢樣唔好果樣唔好
你地有無真正企0係我個立場度睇去感受我既感覺呀
話我成日發脾氣
係人都會有脾氣架啦
果次我唔覺意大力左關門,你地又屈我發脾氣
我真係無架,,之後你地發我脾氣
點解我0係你地面前我都要收埋自己既感覺
果次我俾你地帶左去街市之後返到屋企大喊,
我係真係驚架!我唔係特登有心去做戲俾你地睇呀!
有邊個會無啦啦自己喊,,喊好攰架..
你地有無安慰我呀?
你地只不過認為我做戲扮驚之ma!
但係我真係唔係呀!
你地無1次會真正咁諗過我既感受
我都唔開心架,
有時自己唔開心我都無同你地講,你地又以為我發脾氣
之後你地又罵我...我可以點....
我都想話俾你地聽我有幾唔開心呀,,
但係你地唔會理我,,永遠都認為係我錯..
叫你俾d錢我夾波...你地又話我都落唔到場買波黎有咩用...
我夠想落到場啦...我夠想唔俾人睇死啦
落唔到場唔係我想架!
落唔到場我都唔開心..你地又偏偏成日攞出黎講...
我都有自尊心架...
你地到底知唔知你地個女我有幾唔開心呀?
你地從來都唔知呀
你地個女我0係人眼中根本就微不足道...
我0係學校我真係唔知我有邊個朋友都係會當我係佢地既朋友...
排球隊都遺忘左我喇...去睇比賽,,練波樣樣無叫我..
我根本已經俾人忘記左啦...
你地根本唔知我呢個暑假有幾唔開心呀!
你個女我1d都唔堅強架...
你地又知唔知我而家好驚呀?
我真係好驚我f.3唔再係排球隊員,我好驚我會無晒d朋友...
|
| 刊登時間:2007-09-02 09:00 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 22 | »
|